بازی Horizon Forbidden West روی مجله گیم اینفورمر

بازی Horizon Forbidden West

به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات مفصل و جدید راجع به بازی Horizon Forbidden West در مجله گیم اینفورمر خواهیم بود.

کمتر از دو ماه تا عرضه‌ی بازی هورایزن فوربیدن وست باقی نمانده است . دنباله‌ی بازی Horizon Zero Dawn که در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ تقدیم گیمرها می‌شود. حالا مجله‌ی گیم اینفورمر از شماره‌ی جدید خود رونمایی کرد که روی آن یک تصویر هنری زیبا از بازی Horizon Forbidden West را می‌بینیم و قرار است شامل یک پرونده‌ی ۱۲ صفحه‌ای راجع به ساخته‌ی استودیو گوریلا گیمز باشد. پس به‌ زودی جدیدترین اخبار بازی Horizon Forbidden West از دل این مقاله‌ی اختصاصی بیرون کشیده می‌شوند.

 

horizon forbidden west concept art

 

گیم اینفورمر موفق به تماشای دو ویدیو مفصل از گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West شده است و نویسندگان این تیم در مقاله راجع به آن‌ها توضیح داده‌اند. در اولین ویدیو که نخستین ساعات تجربه‌ی هورایزن فوربیدن وست را به تصویر می‌کشد. آن‌ها متوجه افزایش جزئیات شهرها و مدل‌های کاراکترها نسبت به اولین بازی مجموعه شده‌اند. میزهای کار برای شخصی‌سازی و به‌ روزرسانی تجهیزات هم به مانند درخت مهارت‌های جدید بازی توجه اعضای گیم اینفورمر را به خود جلب کرده.

 

horizon forbidden west cover game informer 1

 

ویدیو دوم به نمایش بخشی کاملا متفاوت از بازی Horizon Forbidden West پرداخت که شامل نبرد با یک باس بزرگ و تازه می‌شود که Slitherfang نام دارد. همان مار روباتیک غول‌پیکر که به‌لطف جدیدترین تریلرهای اثر او را شناختیم. در گیم اینفورمر می‌خوانیم: «موجودات ماشینی جدید تنها بخشی از چالش‌های قرارگرفته در مسیر ایلوی را تشکیل می‌دهند. این بار فشارهای بیشتری به او وارد می‌شوند و معماهای زیادی سر راه ایلوی قرار گرفته‌اند. در شماره‌ی جدید مجله به شما خواهیم گفت که گوریلا گیمز چگونه شخصیت Aloy و گیم‌پلی این بازی را با Horizon Forbidden West به سطح جدیدی خواهد رساند ».

 

Horizon Forbidden West Gameplay Reveal

 

علاوه‌ بر اطلاعات جدید احتمالا باید منتظر مصاحبه‌ی ویدیویی گیم اینفورمر با حداقل یک عضو از تیم گوریلا گیمز و حتی پخش ویدیوهای جدید گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West در کانال یوتیوب Game Informer باشیم.


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question