تاد هاوارد: Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله طراحی قرار دارد

Elder Scrolls 6

بازی Elder Scrolls 6

کارگردان بازی مورد انتظار و نقش آفرینی Elder Scrolls 6 در مصاحبه اخیر خود گفته که این بازی از تکنولوژی جدید Starfield بهره برده و هنوز در مراحل طراحی اولیه‌ قرار دارد.

تاد هاوارد کارگردان و طراح بازی‌های ویدیویی از استودیوی بتسدا در اظهارات اخیر خود درباره دنباله  مجموعه The Elder Scrolls صحبت کرده و The Elder Scrolls 6 اولین‌بار در جریان رویداد E3 2018 و با نمایش یک تیزر کوتاهی معرفی شد و در آن زمان گفته شده بود که این بازی مراحل پیش تولید خود را در استودیو بتسدا پشت سر می‌گذارد. کنفرانس بتسدا در E3 2018  علاوه‌ بر این میزبان معرفی یک بازی جدید دیگر به نام Starfield نیز بوده که این بازی قرار است پیش از قسمت جدید Elder Scrolls عرضه شود.

تاد هاوارد که علاوه‌ بر کارگردانی بازی Starfield، به فرایند توسعه‌ی بازی Elder Scrolls 6 نیز نظارت دارد در مصاحبه جدید خود با تلگراف اعلام کرد قسمت جدید Elder Scrolls از تکنولوژی‌های استفاده شده در توسعه بازی استارفیلد استفاده خواهد کرد. استارفیلد قرار است در آبان سال آینده برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. هاوارد در بخشی از اظهارات خود در اینباره می‌گوید:

موتور گرافیکی Creation Engine 2 و تکنولوژی جدیدی که برای ساخت بازی Starfield توسعه داده شده به‌ نوعی برای هر دوی این بازی‌ها ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع این به پایه و اساس فنی بازی‌های جدید ما تبدیل شده است. بخش عمده‌ی فعالیت‌های ما در حال حاضر به بازی Starfield اختصاص دارد اما همه مشغول انجام مسئولیت‌های خود هستند تا پروژه‌های دیگر نیز به‌صورت پیوسته و در هم تنیده آماده شوند.

 

elder scrolls 6 1

 

می‌توان گفت که The Elder Scrolls 6  همچنان در حال طراحی میباشد اما فعلاً درحال بررسی تکنولوژی مورد استفاده هستیم تا از قابلیت‌های آن برای اهداف مورد نظر خود اطمینان حاصل کنیم. درواقع هر بازی به تکنولوژی جدید و تغییرات خاص خود در موتور گرافیکی استودیو احتیاج دارد و Elder Scrolls 6 نیز از این امر مستثنی نبوده و موارد مورد نیاز خود را به Creation Engine 2 اضافه خواهد کرد.

پیت هاینز  مدیر بتسدا در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که تا زمان تکمیل فرایند ساخت Starfield خبر خاصی از روند توسعه The Elder Scrolls 6 به گوش گیمرها نخواهد رسید. ایشان در پیامی که ازطریق توییتر منتشر کرده بود نوشته :

«شما تقریباً هیچ چیزی از این بازی نمی‌دانید و این وضعیت تا بعد از Starfield ادامه خواهد داشت. بنابراین اگر برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این بازی به من مراجعه کنید  نمی‌توانم انتظارات شما را آن طور که باید پاسخ بدهم.»

تاد هاوارد پیش از این گفته بود که Starfield بزرگ‌ترین تحول موتور بازی‌‌سازی بتسدا از سال ۲۰۰۶ را رقم خواهد زد. این همان سالی است که Elder Scrolls IV: Oblivion در آن منتشر شده بود. هاوارد در توضیحاتی که در زمان عقد قرارداد ۷.۵ میلیارد دلاری خرید بتسدا توسط مایکروسافت ارائه کرده بود به «تکنولوژی‌های جدیدی که» هم در بازی استارفیلد و هم در The Elder Scrolls 6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اشاره کرده بود. هاوارد درباره ایکس باکس و بتسدا گفته بود:

به‌همراه هر نسل جدید از چرخه‌ی کنسول‌های بازی ما هم متحول شدیم. از آوردن مادها به کنسول‌های بازی با Fallout 4 که حالا بیش از یک میلیارد بار دانلود شدند گرفته تا تکنولوژی‌های جدیدی که ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس از آن بهره می‌برند. همراهان عزیز با روند پیشرفت ما همراه هستند.

این کنسول‌های جدید با یک جهش بین نسلی که به پردازش گرافیکی بلکه به CPU و دیتا استریمینگ نیز مربوط می‌شود. برای خلق جهان‌های بزرگی که ما بی‌صبرانه انتظار ارائه‌ی آن را می‌کشیم بهینه‌سازی شدند. این اتفاق با اعمال بزرگ‌ترین تحول فنی در موتور گرافیکی ما از زمان عرضه Oblivion همراه شده تا اتفاقات هیجان انگیزی را در آینده رقم بزند. این تکنولوژی جدید، برای ساخت اولین IP جدید بتسدا در ۲۵ سال اخیر و همچنین The Elder Scrolls VI مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


 خرید بازی Diablo III

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question