دنیای بازی و وجود انواع کشتی‌ها در Skull and Bones

Skull Bones Logo

بازی Skull and Bones

تام هندرسون به‌ تازگی اطلاعات جدیدی از انواع کشتی‌ها، سیستم پیشرفت، موارد قابل‌ شخصی‌سازی و دنیای بازی Skull and Bones را فاش کرده است.

 

skull and bones ships

 

بازی Skull and Bones روند ساخت طولانی و پرمشکلی را در حال سپری کردن دارد و هنوز هم تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اسکال و بونز در این چند سال بارها تأخیر خورده. ساختش چند بار از ابتدا شروع شده و رئیس سابق یوبیسافت سنگاپور، استودیوی سازنده‌ی بازی نیز سال گذشته به‌دلیل رفتارهای جنجالی‌اش از سمت خود برکنار شد. حتی گزارش‌هایی منتشر شده بود که می‌گفت محیط کاری این استودیو به‌ شدت سمی میباشد و کارمندان آن با توجه‌ به اینکه از ملیت‌های مختلفی هستند با یکدیگر اخلافات فرهنگی زیادی دارند.

در جدیدترین اخبار بازی اطلاعات جدیدی از بازی Skull and Bones فاش شده است. اطلاعات فاش‌ شده‌ی جدید از این بازی حاکی از این میباشد که روند توسعه‌ی این بازی سرعت گرفته و در واقع هسته‌ی مرکزی بازی و ویژگی‌های پایه‌ای آن شکل گرفته است. تام هندرسون، اینسایدر و افشاگر شناخته‌ شده‌ی صنعت بازی به‌ تازگی با انتشار رشته‌توییتی اطلاعات احتمالی جدیدی از مواردی مانند جهان بازِ بازی، کشتی‌های آن، سیستم پیشرفت، شخصی‌سازی‌ها و غیره را فاش کرده است.

طبق گفته‌های هندرسون کشتی‌های Skull and Bones ظاهرا دارای پنج سطح (براساس اندازه‌ی کشتی) و سه دسته‌بندی مختلف (کشتی‌های جنگی، باری و مناسب برای اکتشاف و گشت‌وگذار) است. گیمرها برای ساخت هر کشتی باید ابتدا نقشه‌ی ساخت آن را از مناطق مسکونی مختلفی در سراسر نقشه خریداری و سپس مواد و مصالح مورد نیاز را برای ساخت آن جمع‌آوری کنند.

 

sull and bones 1

 

هر یک از انواع کشتی‌ها مزایا و معایب خود را دارد. برای مثال واضح میباشد که برای عبور از یک آبراه باریک یا رودخانه استفاده از یک کشتی جمع‌ و‌ جور یا قایق بهتر از یک کشتی جنگی پارویی است. البته به‌نظر می‌رسد که بازیکنان در ابتدای Skull and Bones کشتی خاصی در اختیار ندارد و تنها یک کلک به آن‌ها داده می‌شود. پس از کلک گیمرها صاحب یک قایق ماهیگیری خواهند شد و همین‌طور که در بازی مأموریت انجام می‌دهند و به‌ عنوان یک دزد دریایی به شهرت خواهند رسید می‌توانند کشتی‌های شخصی‌ سازی‌ شده‌ی خود را نیز بسازند.

همچنین برای مسلح کردن هر کشتی گزینه‌های مختلفی وجود دارد و با پیشرفت در بازی این گزینه‌ها بیشتر خواهند شد. گزینه‌هایی مانند نوع مهمات، نوع توپ‌های جنگی و سلاح‌هایی که آتش پرتاب می‌کنند. البته گزینه‌های شخصی‌سازی به این‌جا ختم نمی‌شود و در Skull and Bones می‌توان برای کشتی خود پوشش‌های محافظتی زره‌مانند فضای بیشتر برای انبار و کارگاه ذوب فلز گذاشت. علاوه‌ بر این‌ گیمرها قادر خواهند بود مواردی مانند بادبان‌ها و سکان کشتی را شخصی‌سازی کنند و حتی آوازی را که کارگران کشتی هنگام کار می‌خواهند تغییر دهند.

هندرسون می‌گوید در شکل فعلی Skull and Bones، فعالیت‌هایی وجود دارند که گیمرها با انجام آن‌ها در بازی پیشرفت می‌کنند و میتوانند کاراکتر خود را ارتقا دهد. فعالیت‌هایی مانند حمله به استحکامات نظامی و کشتی‌های دیگر، انتقال بار از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر و غارت مناطق مسکونی. همچنین میزان پولی که شخصیت اصلی بازی از انجام فعالیت‌های مختلف به‌دستخواهد آورد با میزان قدرت او در بازی رابطه‌ی مستقیم دارد.

 

skull and bones

 

می‌دانیم که Skull and Bones یک بازی جهان باز میباشد و هندرسون می‌گوید این بازی در اقیانوس هند جریان دارد. او حتی اشاره کرده که ساحل Azania در کشور موزامبیک یکی از مکان‌های نقشه‌ی بازی است و مرکز دزدان دریایی نیز جزیره‌ی ماداگاسکار در شرق قاره‌ی آفریقا است. گیمرها در اسکال اند بونز می‌توانند زمانی‌ که مشغول کشتی‌رانی و جنگ‌های دریایی نیستند به خشکی بیایند و با پای پیاده به‌ گشت‌ و‌ گذار در این مناطق بپردازند. البته هندرسون تاکید کرده که برای مناطق خشکی نقشه مکانیک‌های مبارزه یا مخفی‌کاری درنظر گفته نشده  و فعالیت‌های گیمرها در این مناطق بیشتر روی پیدا کردن NPCها و صحبت کردن با آن‌ها تمرکز خواهند کرد.

هندرسون افشاگر نسبتا معتبری میباشد و در گذشته بارها پیش آمده که اطلاعات درستی را از بازی‌ها و پیش از اعلام رسمی‌شان فاش کرده است. می‌دانیم موارد گفته‌شده در بالا از جانب یوبیسافت اعلام نشده و به همین خاطر نیز باید آن‌ها را فعلا در حد اطلاعات غیررسمی بدانیم که امکان درست نبودن‌شان وجود دارد.

 

Skull Bones 1

 

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ویژگی‌های گفته‌شده در بالا چه میباشد. در صورت صحت آن‌ها فکر می‌کنید Skull and Bones سرانجام پس از سال‌ها در دست ساخت بودن می‌تواند به بازی‌ موفقی در سبک خود تبدیل شود. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


خرید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question