ساخت بازی جدید Killer Instinct برای ایکس باکس

killer instinct characters

بازی جدید Killer Instinct

نیک بیکر، موسس وب‌ سایت Xbox Era گفته مایکروسافت مشغول ساخت نسخه‌ی جدیدی از مجموعه مبارزه‌ای Killer Instinct است. گرچه استودیوی سازنده آن هنوز معلوم نیست.

Killer Instinct، مجموعه‌ محبوب فایت استودیوی Rare، سال‌ها است نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته و منتشر نشده است. آخرین بازی این سری در سال ۲۰۱۳ برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شد. اما به آن موفقیت تجاری که مایکروسافت انتظار داشت. دست پیدا نکرد و به این دلیل آن‌ها دیگر تمایلی به ادامه‌ی مجموعه نداشتند و Killer Instinct از آن زمان تاکنون به‌ دست فراموشی سپرده شده است. طبق شایعه‌‌ی جدیدی احتمال دارد که مایکروسافت سرانجام پس از سال‌ها مشغول احیای این مجموعه بازی مبارزه‌ای شده باشد.

 

killer instinct 1

 

نیک بیکر اینسایدر شناخته‌ شده و یکی از موسسین وب‌سایت Xbox Era در جدیدترین قسمت برنامه‌ی پادکست خود در یوتیوب گفته براساس چیزی که او از منابعی خبری خود شنیده است، در حال حاضر بازی جدیدی از مجموعه‌ی Killer Instinct به‌صورت جدی در دست ساخت قرار دارد. بیکر البته می‌گوید نمی‌داند کدام استودیوی ایکس باکس وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده گرفته است. بااین‌حال اگر این حرف او که می‌گوید Killer Instinct جدید به‌ صورت جدی در حال ساخت میباشد درست باشد. می‌توان حدس زد که مراحل توسعه‌ی این بازی چند وقتی است در یکی از استودیوهای مدنظر مایکروسافت آغاز شده است.

از طرفی استودیوی Iron Galaxy که فصل دوم و سوم نسخه‌ی ۲۰۱۳ کیلر اینستینکت را ساخته بود. اوایل امسال گفت اگر فرصتی پیش بیاید بدش نمی‌آید بازی جدیدی از Killer Instinct بسازد. به همین خاطر این احتمال مطرح شده که بازی جدید در این استودیو در دست ساخت قرار بگیرد و درواقع یک بازی سکند پارتی است. بیکر البته با اطمینان خاصی می‌گوید آیرون گلکسی استودیویی نیست که مشغول ساخت این بازی میباشد. او حتی اشاره می‌کند استودیوی ندررلم هم در ساخت بازی جدید Killer Instinct دخالتی نخواهد داشت.

 

saberwulf killer instinct

 

فیل اسپنسر نیز در اوایل تیرماه امسال  گفته بود که کار مایکروسافت هنوز با سری Killer Instinct تمام نشده است. به همین دلیل خیلی عجیب نیست که ادعای جدید نیک بیکر درست از آب در بیاید. با این‌ وجود تا زمانی‌ که چنین خبری به‌ صورت رسمی از طرف مایکروسافت اعلام نشده باید آن را در حد شایعه فرض کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از Killer Instinct چیست. آیا شما هم جزو طرفداران این مجموعه  میباشید که دوست دارند بازی جدیدی را از این مجموعه تجربه کنند. نظرات خود را در صورت تمایل با ما  به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question