سازنده Mario + Rabbids: Spark of Hope بزرگ‌تر از بازی قبلی

mario .rabbids

 بازی Mario + Rabbids

دیوید سولیانی کارگردان خلاق Mario + Rabbids: Spark of Hope اعلام کرده که تیم توسعه این بازی سه‌ برابر بزرگ‌تر از نسخه قبل شده است.

در جریان کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2021 بود که بازی Mario + Rabbids: Spark of Hope برای عرضه روی نینتند و سوییچ  معرفی شد. این در حالی است که به‌ تازگی دیوید سولیانی  در مصاحبه اخیر خود با Multiplayer.it توضیحاتی را در مورد تیم سازنده ارائه داده است.

او به همراه کریستینا ناوا  همکار تهیه کننده بازی در تیم یوبیسافت میلان اعلام کرده که از زمان عرضه نسخه اول تا به‌امروز، تیم توسعه Mario + Rabbids: Spark of Hope از نظر تعداد کارکنان سه‌ برابر شده است. به‌ عبارتی در زمان توسعه و عرضه  این بازی  تقریبا ۱۰۰ نفر روی این محصول کار کردند و با توجه به‌ گفته تیم سازنده در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ نفر مشغول توسعه بازی هستند.

 

Mario and Rabbids

 

در انتها دیوید سولیانی اطلاعاتی را حول بازی ارائه کرده است. دراین‌نسخه بازیکنان می‌توانند تیم خود را شخصی‌سازی کرده و مطابق با سلیقه خود اعضای آن را انتخاب کنند. برای مثال تیم خود را از شخصیت‌های جهان Rabbids انتخاب کرده یا اینکه به‌ سراغ شخصیت‌های دوست داشتنی ماریو بروند. همچنین Mario + Rabbids: Spark of Hope نسبت‌ به Kingdom Battle کمتر خطی خواهد بود .

سولیانی و تیم‌اش همیشه می‌خواستند که یک اثر جدید و جاه‌طلبانه را خلق کنند. از این‌ رو Mario + Rabbids: Spark of Hope این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار داد تا با ارائه یک ماجراجویی در فضا و به‌ تصویر کشیدن کهکشان‌ها و منظومه‌های مختلف یک تجربه ماجراجویی گسترده‌تر نسبت‌ به قبل را توسعه دهند.

این بازی در سال ۲۰۲۲ برای نینتند و سوییچ عرضه خواهد شد.


خرید بازی Diablo III

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question