عرضه رایگان بازی Moving Out در اپیک گیمز استور

Moving Out 1

بازی Moving Out

گیمرها تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانند در فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز، صاحب بازی Moving Out شوند.

بازی Moving Out در اپیک گیمز استور به مدت ۲۴ ساعت رایگان شده است. اگر آن را تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران در اکانت خود قرار دهید. دیگر به‌ صورت دائمی صاحب نسخه PC بازی Moving Out می‌شوید. این اثر بامزه که مناسب خوش گذراندن ساده و تجربه‌ی چندنفره میباشد روی استیم نیز در دسترس قرار دارد. نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ هم پلتفرم‌های مقصد دیگر آن هستند.

 

Moving Out 2

 

اپیک گیمز استور طی روزهای گذشته به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی به ترتیب سراغ عرضه‌ی رایگان بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes، بازی The Vanishing of Ethan Carter، بازی Loop Hero، بازی Second Extinction، بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، بازی Vampyr، بازی Pathfinder: Kingmaker – Enhanced Plus Edition، بازی Prey، بازی Control و بازی Mages of Mystralia رفت. حالا نوبت بازی Moving Out شرکت Team17 شده است و راس ساعت ۲۰:۳۰ فردا می‌بینیم که کدام اثر جای آن را خواهد گرفت.

 

NSwitch MovingOut 01

 

Moving Out که می‌توان آن را هم به شکل تک‌نفره و هم به شکل چندنفره تجربه کرد در اپن کریتیک به میانگین نمرات ۷۷ از ۱۰۰ منتقدها رسیده است. فروشگاه دیجیتالی Epic Games امسال به مناسبت کریسمس ۱۳ بازی رایگان را تقدیم کاربرهای خود کرد. این اتفاق در دو روز آتی هم رخ می‌دهد. در آخر اگر کسی در هر پانزده روز و طی ۲۴ ساعت مشخص‌شده بازی رایگان را به اکانت خود اضافه کرده باشد بدون پرداخت پول روی کامپیوتر شخصی خود صاحب ۱۵ بازی می‌شود.


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question