قرارداد رمدی با تنسنت برای ساخت بازی مولتی پلیر کوآپ

PC COOP

بازی مولتی پلیر کوآپ

شرکت Remedy Entertainment یک قرارداد گسترده با شرکت چینی Tencent امضا کرده است.

Vanguard اسم رمز یک بازی مولتی‌پلیر کوآپ میباشد که رمدی از مدتی قبل ساخت آن را آغاز کرد. حالا می‌دانیم که تنسنت به‌عنوان صاحب چند درصد از سهام شرکت Remedy، در ساخت و عرضه‌ی این بازی شوتر رایگان (Free to Play) نقش خواهد داشت. شرکت چینی تنسنت و شرکت فنلاندی رمدی به‌تازگی یک قرارداد مفصل جدید را با محوریت بازی Vanguard امضا کرده اند.

 

control remedy

 

این قرارداد جهانی روی ساخت، ثبت لایسنس و عرضه‌ی بازی تاثیر خواهد گذاشت. رمدی تاکید کرد که Vanguard یک محصول اقتباسی نخواهد بود و یک شوتر PvE (گیمر دربرابر محیط/دشمنان) میباشد. سازندگان باور دارند که این بازی رایگان قرار است تجربه‌ی رمدی در ساخت داستان‌گویی و گیم‌پلی اکشن را وارد جهان بازی‌های چندنفره کند.

این بازی با آنریل انجین ساخته می‌شود و رمدی وظیفه‌ی انتشار آن در بسیاری از کشورها را بر عهده دارد. در همین حین تنسنت بازی را برای چند بازار آسیایی بومی‌سازی خواهد کرد در آن کشورها به‌ عنوان ناشر Vanguard (اسم رمز) شناخته خواهد شد. کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها قرار است پلتفرم‌های اصلی بازی Vanguard رمدی باشند.

 

tencent taketwo rockstar gta electronic arts.

 

به‌ نظر می‌رسد که زمان قابل توجهی تا عرضه‌ی این بازی باقی مانده  و بودجه‌ی آن حدودا مثل هر پروژه‌ی AAA دیگر رمدی خواهد بود. بخشی از این بودجه هم از سوی تنسنت تأمین خواهد شد. آن‌ها درآمد بازی را نیز با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت. تنسنت نسخه‌ی موبایل این بازی را هم تولید می‌کند. رمدی تایید کرد که ونگارد یک GaaS (بازی به‌عنوان سرویس/Game as a Service) است.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question