پیش‌فروش بازی Gran Turismo 7

gran turismo 7 ps5

بازی Gran Turismo 7

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به‌ صورت رسمی پیش‌فروش بازی Gran Turismo 7 استودیو Polyphony Digital را آغاز کرد و به رونمایی از نسخه‌های متفاوت آن پرداخت.

پیش‌فروش بازی Gran Turismo 7 آغاز شد. جدیدترین ریسینگ کازونوری یامائوچی در مجموعه‌ی معروف Gran Turismo. استودیو بازی‌سازی ژاپنی Polyphony Digital در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) می‌خواهد بازی Gran Turismo 7 را روی کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی تحویل گیمرها بدهد. اثری که به‌گفته‌ی سازندگان خود نه‌ تنها طبیعتا پیشرفت‌های قابل توجهی از جوانب مختلف نسبت به قسمت‌های قبلی سری بازی Gran Turismo دارد بلکه به آن‌ها وفادار هم خواهد بود. یامائوچی گفت که بخش‌های مختلفی از این بازی قطعا برای طرفدارهای قدیمی خاطره‌انگیز خواهند شد.

سونی به‌ صورت رسمی تایید کرد که هر شخصی که نسخه‌ی پلی استیشن ۵ بازی Gran Turismo 7 را بخرد همزمان صاحب نسخه‌ی PS4 و PS5  خواهد شد. همچنین همان‌طور که جیم رایان چند روز قبل وعده داد، تمام خریدارهای نسخه‌ی PS4 هم می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار صاحب نسخه‌ی PS5 شوند.

این شرایط از هر دو طرف برای نسخه‌های دیسکی نیز برقرار خواهد شد. در حقیقت اگر نسخه‌ی فیزیکی بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن ۵ را بخرید در آن یک کد برای دریافت نسخه‌ی PS4 به شکل دیجیتالی هم پیدا می‌کنید. اگر صاحب نسخه‌ی فیزیکی بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن ۴ باشید با پرداخت ۱۰ دلار موفق به دانلود و اجرای نسخه‌ی PS5 بازی Gran Turismo 7 روی کنسول نسل ۹ سونی می‌شوید. نسخه‌ی PS4 محصول نام‌برده با قیمت ۵۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی PS5‌ آن با قیمت ۶۹.۹۹ دلار منتشر می‌شود.

 

gran turismo 7 cars

 

تمام افرادی که نسخه‌ی فیزیکی یا دیجیتالی PS4 یا PS5 بازی Gran Turismo 7 را پیش‌خرید کنند مواردی را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کردو ماشین Toyota Castrol TOM’S Supra، ماشین Mazda RX-VISION GT3 Concept Stealth، ماشین Porsche 917K Living Legend و ۱۰۰ هزار واحد پول داخل بازی میباشد .

علاوه‌ بر نسخه‌های عادی قرار است بازی Gran Turismo 7 یک نسخه‌ی ویژه هم داشته باشد که هم به‌ صورت فیزیکی و هم به‌ صورت دیجیتالی با قیمت ۸۹.۹۹ دلار به فروش برسد و ۲۵سالگی مجموعه بازی Gran Turismo را جشن بگیرند. شبیه‌ ساز ریسینگ پلی استیشن سونی که همواره با طراحی و کارگردانی کازونوری یامائوچی می‌خواهد بیشتر و بیشتر تجربه‌ای واقع‌گرایانه را ارائه بدهد.

طبیعتا دیلاکس ادیشن شامل دسترسی همزمان به نسخه‌های PS4 و PS5 بازی و تمام مزایای پیش‌خرید نسخه‌های استاندارد می‌شود. اما علاوه‌بر آن‌ها مواردی همچون ۳۰ آواتار ماشینی جذاب برای PSN، ماشین Toyota GR Yaris با طرح خاص، آلبوم موسیقی متن اورجینال بازی Gran Turismo و یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد پول داخل بازی را هم تقدیم گیمر می‌کند. البته در صورتی که سراغ خرید دیجیتالی نروید و نسخه‌ی دیلاکس را به‌ صورت دیسکی خریداری کنید صاحب یک استیل‌بوک چشم‌نواز هم خواهید شد.


خرید گیم تایم ۶۰ روزه بازی WOW

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question