کارگردان جدید بازی Diablo 4 مشخص شد

بازی Diablo 4 1

Diablo 4

پس از جدایی لوئیس باریگا از تیم سازنده Diablo 4، جو شلی، سرپرست طراحی بازی، اکنون به‌عنوان کارگردان بازی فعالیت میکند.

دو ماه گذشته زمان بسیار عجیبی برای Blizzard Entertainment و Activision Blizzard بود. زیرا این دو شرکت به‌ دلیل گزارش‌های آزار و اذیت جنسی گسترده و همچنین تبعیض علیه کارکنان مورد انتقاد قرار گرفتند و همان‌ طور که می‌دانید پیامدهای قانونی نیز داشته است. این اتهامات منجر به اخراج بسیاری از کارکنان شد.

چندی پیش دو نفر از سرپرست‌های Diablo 4 از این بازی کنار گذاشته شدند و همچنین تایید شد که لویز باریگا، کارگردان بازی و جسی مک کری، طراح اصلی بازی این شرکت را ترک کردند. هم‌ اکنون جایگزین برای کارگردان بازی به‌ طور رسمی تایید شده است.

 

Diablo 4 02 2

 

در به‌ روز رسانی منتشر شده در وب سایت بلیزارد جو شیلی یکی از اعضای قدیمی بلیزارد که از سال ۲۰۱۷ به‌ عنوان سرپرست طراحی در بازی Diablo 4 خدمت می‌کرد. اعلام کرد که به‌عنوان کارگردان جدید این پروژه منصوب شده است.

او در این‌باره گفت: « به‌ عنوان یک سرپرست طراحی که از ابتدا روی این بازی نقش آفرینی تاریک و جهان باز کار می‌کرد مفتخرم که کار خود را به‌عنوان کارگردان جدید بازی Diablo IV ادامه دهم و از اینکه نماینده‌ی تیمی هستم که سخت مشغول کار روی این بازی است خوشنود هستم. مانند بسیاری از شما تیم ما نیز در حال پشت سر گذاشتن وقایع اخیر میباشد. از آخرین وبلاگ ما تاکنون اتفاقات زیادی رخ داده  و تلاش برای دستیابی به ارزش‌هایی که مورد نظر ما است باید ادامه پیدا کند. به موازات این کارهای مهم توسعه‌ی بازی Diablo IV ادامه خواهد داشت.»

 

بازی Diablo 4 .0

 

بازی Diablo 4 در سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان معرفی شد. اگر چه تاریخ انتشار بازی از آن زمان هنوز مشخص نشده است. به احتمال زیاد انتشار این بازی مدت زمان زیادی طول خواهد کشید و احتمال دارد که نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس نیز درنهایت تأیید شوند.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question