آیتم ها و سلاح های مختلف در آپدیت Valheim

Valheim

بازی Valheim

به‌روزرسانی جدید بازی Valheim با نام Hearth and Home به‌تازگی منتشر شده است که شامل محتویات مختلف می‌شود.

به‌روزسانی جدید و موردانتظار بازی Valheim با نام Hearth and Home سرانجام برای پی سی عرضه شده است. این به‌روزرسانی مواردی مختلف از قبیل قطعات مختلف، دستور پخت‌های جدید و مکانیک‌های مربوط‌ به غذا را به بازی اضافه کرده و تغییراتی در مبارزات نیز به وجود آورده است. این به‌ روزسانی  همچنین به درخواست طرفداران پاسخ داده و قابلیت کشتِ گیاه را به بازی اضافه کرده اند.

 

valheim poster

 

دیگر مکانیک جدیدی که به‌لطف به‌ روزرسانی Hearth and Home و درخواست‌های گیمرها به بازی Valheim اضافه شده سازوکاری برای حذف آیتم‌های ناخواسته میباشد. به‌لطف نصب این به‌روزسانی همچنین قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات نقشه با سایر وایکینگ‌ها به بازی اضافه خواهد شد. گیمرهای بازی Valheim با دریافت به‌روزرسانی Hearth and Home می‌‌توانند برای حیوانات خود نیز نام انتخاب کنند. همچنین در توضیحات به‌ روزرسانی حاضر به چیزی تیره و تار و اسرارآمیز که بین گیاهان پخش شده نیز اشاره میشود .

از آیتم‌های جدید به‌ روزرسانی Hearth and Home می‌توان به چاقوی قصابی، سنگ آذرخش، تبر کریستالی، چاقوی نقره‌، سپر پوشیدنی استخوانی و سپر دستیِ آهنی اشاره کرد. همچنین پس از نصب به‌ روزرسانی حاضر از اجاق فر برای پختن پای و نان استفاده خواهد شد، در عین حال البته برای پخت برخی از گوشت‌ها حتما باید از روش پخت و پز آهنی استفاده کنید.

 

Valheim ss5

 

بازی Valheim در اوایل سال جاری میلادی برای پی‌سی عرضه شد. یکی از مهم‌ترین نکات این بازی به تیم سازنده‌ی آن مربوط خواهد شد. درواقع Valheim با تیمی پنج نفره ساخته شده است. این بازی پس از عرضه به موفقیت‌های مختلف و قابل‌ توجه‌ای دست پیدا کرد. برای نمونه بازی Valheim تا اسفند سال گذشته بیش از ۳ میلیون نسخه فروخت. این میزان از فروش با توجه‌ به تیم سازنده‌ی بازی عملکردی بسیار موفقیت آمیز محسوب خواهد شد. به‌دنبال موفقیت‌های روزافزون بازی، سازندگان آن پس از مدتی کوتاه تصمیم به استخدام نیروهای جدید و گسترش تیم تولید گرفتند.

تریلر جدید بازی Valheim را در قسمت زیر تماشا کنید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

تریلر بازی Valheim

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question