احتمال ساخت بازی Sly Cooper 5 برای پلی استیشن ۵

sly cooper 5 cover

بازی Sly Cooper 5

طبق شایعاتی که اخیرا مطرح شده ممکن است بازی Sly Cooper 5 برای کنسول پلی استیشن ۵ ساخته شود.

به‌ تازگی شایعاتی مبنی بر ساخته شدن بازی Sly Cooper 5 توسط سونی به‌ دست رسیده‌اند. آخرین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۳ با نام Sly Cooper: Thieves in Time عرضه شده بود و امکان دارد نسخه جدید آن برای پلی استیشن ۵ تولید و عرضه شود. شایعات مربوط‌ به ساخته شدن نسخه جدید Sly Cooper‌ از وب‌سایت ۴chan آغاز شدند. به این ترتیب که یکی از کاربران که ادعای اینسایدر بودن داشت مدعی شده استودیو ساکر پانچ ممکن میباشد ساخت یک نسخه جدید از Sly Cooper را در نظر داشته باشد. این پست البته پس از مدت کوتاهی پاک شده و از آنجا که هویت کاربران در وب‌ سایت ۴chan نامشخص میباشد. میزان صحت و سقم این پست نیز مشخص نیست.

 

sly cooper 5 0

 

پس از اتفاقات مذکور اما یکی از اینسایدرهای دیگر دنیای ویدیوگیم که در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه بوده، اطلاعاتی از ساخته شدن نسخه جدید Sly Cooper به‌دست داد. نیک بیکر که در سال ۲۰۲۱ چندین خبرِ درست را فاش کرده بود در ردیت از این نوشت که طبق شنیده‌های او احتمال ساخت بازی جدیدی از Sly Cooper وجود دارد. نیک بیکر اطلاعات چندانی به‌دست نداد اما از این گفت که به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون یک استودیو مشغول کار روی نسخه جدید Sly Cooper باشد. او تاکید کرد که طبق شنیده‌های وی ساکرپانچ ساخت این بازی را برعهده ندارد، باتوجه‌به تمرکز ساکرپانچ بر بازی Ghost of Tsushima این ادعای بیکر منطقی به‌ نظر می‌ آید. البته استودیو ساکر پانچ سه بازی اول Sly Cooper را ساخته است و به همین دلیل نام این استودیو پیرامون نسخه جدید Sly Cooper به‌گوش می‌رسد.  طبق ادعای نیک بیکر اگر هم قرار باشد نسخه‌ای جدید از بازی Sly Cooper ساخته شود استودیو ساکرپانچ در ساخت آن نقش مستقیمی نخواهد داشت.

 

sly cooper 5

 

سونی تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده  و به همین ترتیب اخبار حاضر صرفا در حد شایعه میباشد. اولین نسخه از سری بازی‌های Sly Cooper در سال ۲۰۰۲ با نام Sly Cooper and the Thievius Raccoonus منتشر شد و پس از آن سه نسخه‌ی دیگر از بازی به‌ دست رسید. بازی‌های Sly Cooper در سبک پلتنفرم و مخفی‌ کاری ساخته شده‌اند. آیا شما کاربران زومجی بازی Sly Cooper را تجربه کرده‌اید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question