اخبار

ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits

مایک گریر، مؤسس استودیوی Ember Lab در مصاحبه اخیر خود درباره ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Kena: Bridge of Spirits با انتشار محتوای جدید در آینده نزدیک خبر خواهد داد.

بازی Kena: Bridge of Spirits از زمان معرفی در سال گذشته تا عرضه‌ در اوت ۲۰۲۱ شور و هیجان خوبی را در میان مخاطبان خود ایجاد کرده و خوشبختانه تجربه این بازی نشان داد که ارزش این هایپ را داشته است. اولین اثر استودیوی Ember Lab یک بازی با کیفیت و در سبک اکشن – ماجراجویی میباشد که با جلوه‌های تصویری جذاب و گیم‌پلی درگیر کننده‌ی خود، خیلی زود توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. حالا توسعه‌ دهندگان این بازی خبر خوبی را برای علاقه‌مندان به این بازی به همراه داشته و اعلام کردند که باید در ادامه انتظار انتشار محتوای بیشتری را برای Kena داشته باشیم.

 

 

مایک گریر (Mike Grier) مؤسس استودیوی Ember Lab در مصاحبه‌ی جدیدی که از سوی نشریه IGN ترتیب داده شده به سؤالاتی که در خصوص برنامه‌های پس از عرضه این بازی پرسیده شده پاسخ داده خواهد شد. گریر در بخشی از صحبت‌های خود گفته که این استودیو قصد دارد برای مدتی پشتیبانی از Kena: Bridge of Spirits را ادامه داده و محتوای بیشتری را برای این بازی ارائه دهد. ظاهراً درحال حاضر قابلیت Photo Mode اولین ویژگی جدیدی میباشد که برای این بازی در دست توسعه قرار داشته و به‌ زودی به بازی اضافه خواهد شد. ضمن اینکه محتوای جدید Kena بیشتر روی مبارزات بازی تمرکز دارد که بیشترین تحسین‌ و تمجید را از سوی مخاطبان به‌دنبال داشته است.

«ما قطعاً تصمیم به ادامه‌ی پشتیبانی از این بازی را داریم. می‌دانیم که مردم به قابلیت photo mode علاقه زیادی دارند و سیستم مبارزات بازی هم بخشی است که بیشترین تمجیدها را به همراه داشته است. بنابراین درحال حاضر روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که یک سری سناریوهای جنگی جدید را به بازی اضافه کرده و حتی ممکن است محتوای آینده Kena: Bridge of Spirits نیز حول محور سیستم مبارزات بازی طراحی شوند. فعلاً قصد داریم تغییراتی را در حالت photo mode بازی اعمال کنیم. مردم درخواست ویژگی‌های خاص را داشتند که انجام دادن آن‌ها کار ساده‌ای میباشد.»

 

 

«بنابراین  ما قطعاً برای مدتی از بازی Kena پشتیبانی خواهیم کرد. حتماً می‌دانید که ما تیم کوچکی هستیم که اهمیت زیادی به استقبال از بازی‌ها و واکنش مردم نسبت به آن قائل هستیم. بنابراین ما به پیشنهاد‌ها مردم با کمال میل گوش می‌کنیم و تا زمان جلب رضایت حداکثری کاربران به پشتیبانی از بازی ادامه خواهیم داد.»

با توجه به کیفیت بالای تجربه کاربری Kena: Bridge of Spirits و استقبال قابل قبول بازیکنان از این بازی طبیعی میباشد که طرفداران خواستار اضافه شدن محتوای بیشتر به آن باشند. بنابراین اینکه توسعه‌ دهندگان بازی نیز علاقه‌مند به ارتقاء و گسترش تجربه کاربری Kena: Bridge of Spirits هستند، خبر خوبی برای طرفداران محسوب خواهد شد. در حال حاضر معلوم نیست که تا زمان دسترسی به این آپدیت‌ها چقدر زمان باقی مانده است. اما Ember Lab پایه و اساس کار را بسیار خوب بنا کرده و باید برای ادامه‌ی کار آن‌ها خوش بین و امیدوار باشیم.

 

 

Kena: Bridge of Spirits هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، پی سی و PS4 قابل دریافت میباشد. نسخه فیزیکی این بازی در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. نشریات معتبری همچون گیم اسپات و گیم اینفورمر امتیاز بسیار خوب ۹۰ از ۱۰۰ را به این بازی اختصاص دادند که می‌توانید  در مطلب واکنش منتقدین به بازی Kena: Bridge of Spirits درباره آن بیشتر بخوانید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با ما در میان بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

caspian gift

Recent Posts

Best 18 Onlyfans Try Hot OnlyFans Model

The 10 Best OnlyFans Women of 2023 You’ve asked for a lot when you asked…

3 ماه ago

Free Female Onlyfans – OnlyFans Site

Very best Best OnlyFans Types in 2023 Over the past few years, OnlyFans has changed…

3 ماه ago

Best Onlyfans For Blowjobs Try Now Only Fans Model

Best Coolest OnlyFans Profiles of 2023 With a huge number of new girls becoming a…

3 ماه ago

Онлайн Париматч В игру быстро!

PariMatch: букмекерская компания для успешных ставок на спорт Текст СодержаниеПодробный обзор ПаримачтРанжированиеПлюсы и минусы БК…

3 ماه ago

Best Tiktoker Onlyfans – Try Hot Only Fans Model!

Best OnlyFans Nude Credit accounts With OnlyFans Undressed Girls in 2023 Many people, which includes…

3 ماه ago

Parimatch Быстрая ставка!

Parimatch - ставки онлайн с дополнительными бонусами Содержание Подробный обзор БК ПариматчБукмекерская компания Parimatch Украина…

3 ماه ago