اخبار

اضافه شدن قابلیت توقف موقتی مرحله به بازی Returnal

بازی Returnal

آپدیت ۲٫۰ برای Returnal منتشر شده که دو ویژگی مهم را به بازی اضافه خواهد شد . یکی قابلیت توقف موقتی بازی در وسط مرحله و دیگری یک بخش فوتو مد با گزینه‌های زیاد برای ویرایش عکس.

براساس جدیدترین اخبار بازی هری کروگر، کارگردان Returnal از استودیوی Housemarque امروز پستی را در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرد که در آن راجع‌به محتوای آپدیت ۲٫۰ این بازی توضیح می‌دهد. او می‌گوید براساس بازخوردهایی که از زمان انتشار ریترنال تاکنون از بازیکنان دریافت کرده‌اند، این به‌روزرسانی را که امروز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در دسترس قرار می‌گیرد، برای بازی آماده کردند.

اولین ویژگی مهمی که آپدیت ۲٫۰ به بازی Returnal می‌آورد قابلیت توقف موقت بازی در وسط یک چرخه (Cycle یا یک Run) میباشد که به آن Suspend Cycle (تعلیق چرخه) گفته می‌شود. به بیانی دیگر گیمرها حالا می‌توانند بازی خود را وسط یک چرخه متوقف کنند و بدون اینکه نگران از دست دادن میزان پیشرفت خود باشند از بازی خارج شده پلی استیشن ۵ خود را خاموش و در وقت دیگری ادامه‌ی چرخه را کامل کنند.

پیش از این گیمرها مجبور بودند برای سیو پیشرفت خود در بازی هر چرخه (ران) را به‌یک‌باره کامل کنند که با توجه‌ به چالش‌های سخت موجود در ریترنال برای خیلی‌ها کاری دشوار و طاقت‌فرسا بوده و باعث می‌شد افرادی نتوانند این بازی روگ‌لایک را تمام کنند. حالا با اضافه شدن این ویژگی جدید احتمالا گیمرهای بیشتری به تجربه‌ی این بازی تحسین‌شده تمایل پیدا خواهند کرد.

 

 

البته قابلیت توقفِ وسط چرخه‌ بدون محدودیت در اختیار گیمرها Returnal قرار نمی‌گیرد و کارکرد آن مشابه سیوِ عادی وسط مرحله در بازی‌های دیگر نیست. درواقع گیمرها پس از استفاده از گزینه‌ی Suspend Cycle تنها یک بار می‌تواند به آن نقطه‌ای که بازی را متوقف کرده‌ بود بازگردد. پس از اینکه کاربر به آن نقطه‌ی مشخص از بازی برگشت فایل سیو حذف می‌شود و دیگر قابل استفاده‌ی مجدد نمیباشد. همچنین اگر فرد بخواهد بار دیگر و در یک نقطه‌ای دیگر در همان چرخه از قابلیت توقف استفاده کند بازی میزان پیشرفت او را از آن نقطه‌ی جدید به بعد حساب می‌کند.

این تنها محدودیت برای استفاده از ویژگی توقف موقتی مرحله در Returnal نیست. برای مثال درحین مبارزه با باس‌ها، صحنه‌های سینمایی، قسمت‌هایی از گیم‌پلی که زاویه‌ی دوربین اول‌شخص می‌شود و در جاهایی که نبردهای بازی شدت می‌گیرند. گزینه‌ی توقف مرحله از دسترس خارج می‌شود. کروگر دراین‌باره می‌گوید که آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند برای اینکه تجربه‌ی روان و چالش‌ برانگیز ریترنال حفظ شود باید این گزینه را در بخش‌های مهم و حساس بازی غیرفعال کنند.

 

 

بخش فوتو مد دیگر ویژگی مهمی است که با آپدیت ۲٫۰ به بازی Returnal اضافه می‌شود (تصاویر بالا با فوتو مد گرفته و ویرایش شده‌اند). طبق گفته‌ی کروگر، جامعه‌ی گیمرهای ریترنال مدتی است از هاوس‌مارک می‌خواهند این ویژگی را به بازی بیاورند. به جز صحنه‌های اول‌شخص بازی هیچ محدودیتی برای استفاده از فوتو مد وجود ندارد. برای دسترسی به آن کافی است بازی را متوقف کرد و در منو وارد گزینه‌ی Photo Mode شد. محل قرارگیری دوربین را می‌توان به کمک آنالوگ‌ها و تریگرهای کنترلر هدایت کرد و در زاویه‌ی دلخواه قرار داد.

همچنین گزینه‌هایی برای ویرایش عکس درنظر گرفته شده است. برای مثال تنظیم فاصله‌ی کانونی و دیافراگم لنز،دیافراگم لنز، کنتراست و تغییر منبع نوری صحنه. علاوه‌ بر این‌ها کاربران به فیلترها و افکت‌های متنوع، انواع قاب عکس و گزینه‌هایی برای رنگ‌بندی تصویر دسترسی خواهد داشت. پس اینکه تنظیمات دلخواه خود را روی عکس اعمال کردید. برای ذخیره‌ی آن کافی میباشد دکمه‌ی Create دوال سنس را فشار دهید. در پایان نیز شما را به تماشای ویدیوی معرفی آپدیت ۲٫۰ بازی Returnal دعوت می‌کنیم:

 

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به Returnal چیست.  نظرات خود را با ما  به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

caspian gift

Recent Posts

Best 18 Onlyfans Try Hot OnlyFans Model

The 10 Best OnlyFans Women of 2023 You’ve asked for a lot when you asked…

3 ماه ago

Free Female Onlyfans – OnlyFans Site

Very best Best OnlyFans Types in 2023 Over the past few years, OnlyFans has changed…

3 ماه ago

Best Onlyfans For Blowjobs Try Now Only Fans Model

Best Coolest OnlyFans Profiles of 2023 With a huge number of new girls becoming a…

3 ماه ago

Онлайн Париматч В игру быстро!

PariMatch: букмекерская компания для успешных ставок на спорт Текст СодержаниеПодробный обзор ПаримачтРанжированиеПлюсы и минусы БК…

3 ماه ago

Best Tiktoker Onlyfans – Try Hot Only Fans Model!

Best OnlyFans Nude Credit accounts With OnlyFans Undressed Girls in 2023 Many people, which includes…

3 ماه ago

Parimatch Быстрая ставка!

Parimatch - ставки онлайн с дополнительными бонусами Содержание Подробный обзор БК ПариматчБукмекерская компания Parimatch Украина…

3 ماه ago