انتشار آپدیت جدید و نسل نهمی بازی Vampyr

بازی Vampyr

بازی Vampyr

استودیوی دونت‌ناد امروز اعلام کرد که آپدیت جدیدی برای Vampyr منتشر کرده که هدف آن بهبود عملکرد فنی و بصری این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم است.
طبق جدیدترین اخبار بازی استودیوی Dontnod به‌تازگی با انتشار توییتی اعلام کرده که آپدیت جدیدی را برای Vampyr منتشر کرده  که عملکرد بازی را از نظر بصری روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم بهبود می‌بخشد. با این آپدیت دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس قادر خواهند بود بازی Vampyr را در وضوح تصویر ۱۴۴۰p و نرخ  ۶۰ فریم‌ برثانیه تجربه کنند. همچنین به‌ نظر می‌رسد این آپدیت مختص نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس بازی میباشد و طبق گزارش‌ها هنوز به‌ روزرسانی مشابه‌ای برای نسخه‌های پی سی و نینتندو سوییچ آن منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید میزان ارتقا بصری Vampyr را به تفکیک کنسول مشاهده کنید.

پلی استیشن ۵: وضوح تصویر ۱۴۴۰p در نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه
پلی استیشن ۴ پرو: وضوح تصویر ۱۴۴۰p در نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه
ایکس باکس سری ایکس: وضوح تصویر ۱۴۴۰p در نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه
ایکس باکس سری اس: وضوح تصویر ۱۴۴۰p در نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه
ایکس باکس وان ایکس: وضوح تصویر ۱۲۹۶p در نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه

مشخص نیست که این آپدیت تنها با هدف ارتقا بصری Vampyr منتشر شده یا قرار است باگ‌های بازی را هم رفع کند. یکی از مشکلات آزاردهنده‌ی Vampyr که از زمان عرضه با این بازی بوده ، افت فریم ناگهانی میباشد که شاید با نصب آپدیت جدید برطرف شود.

 

vampyr main

 

Vampyr در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بازی اکشن نقش‌‌‌ آفرینی را می‌توان متفاوت از سایر آثار Dontnod دانست که بیشتر در ساخت بازی‌های روایت‌محوری چون Life is Strange تخصص دارد. Vampyr دارای داستانی غنی و تاریک و حال‌ و‌ هوایی ترسناک و خون‌آشامی میباشد و از این نظر می‌تواند طرفداران این سبک را راضی کند. همچنین هر انتخاب بازیکن می‌تواند مسیر داستان بازی را به‌ طرز غیرمنتظره‌ای تغییر بدهد. بااین‌حال مواردی مانند مشکلات فنی و سیستم مبارزات خشک و بی‌روح باعث شد که Vampyr به بازی موفقی در زمان عرضه برای دونت‌ناد تبدیل نشود.

دونت‌ناد تاکنون حرفی از ساخت دنباله‌ی Vampyr نزده است و باتوجه‌ به اینکه بازی با آپدیت جدید از نظر بصری جذاب‌تر میباشد. شاید الان وقت مناسبی باشد که کسانی که تاکنون موفق به تجربه‌ی Vampyr نشده‌اند ترغیب شوند که آن را بخرند. در Vampyr گیمرها در نقش دکتری به‌نام جاناتان رید قرار می‌گیرند که به‌ خون‌آشام تبدیل شده است. وقایع بازی نیز در لندن ویکتوریایی جریان دارد که آنفولانزای اسپانیایی در آن شیوع پیدا کرده و دکتر رید خون‌آشام در چنین فضایی مجبور شد قسم سقراط خود را زیر پا بگذارد تا با نوشیدن خون انسان‌ها بتواند به زندگی ادامه دهد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Vampyr چیست. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را با ما  به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question