بازی جدید شرکت کونامی با پخش تریلر معرفی شد

crimesight

بازی Crimesight که سازندگان آن را یک شبیه‌ ساز آنلاین که درگیری افراد در پرونده‌های مرموز قتل می‌دانند، با پخش یک تریلر توسط شرکت کونامی معرفی شد.

بازی Crimesight

کونامی که در سال‌های گذشته بیشتر مشغول ساخت دستگاه‌های قمار و کارت‌های Yu-Gi-Oh برای مخاطب‌های ژاپنی بوده . هر از چند وقت یک بار هم سراغ معرفی بازی های  ویدیویی جدید می‌رود. بازی Crimesight که فقط برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود و فعلا تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست گیمرها را در یک نبرد آنلاین به جان هم می‌اندازد. وقتی باید متهم و قربانی پرونده‌ی مرموز قتل را پیدا کنند. اکنون نسخه‌ی بتا بازی در اختیار گیمرهای انتخاب‌شده توسط کونامی قرار می‌گیرد تا محصول جدید، مراحل آزمایشی را پشت سر بگذارد.

در بازی Crimesight همه‌ی شخصیت‌ها به خاطر برف‌ و بوران وارد یک محیط بسته شده‌ و آن‌جا گیر افتاده‌اند. یک بازیکن در همکاری با هوش مصنوعی Moriarty باید تبدیل به قاتل شود و بقیه در همکاری با هوش مصنوعی Sherlock هم می‌خواهند به قتل نرسند و هم می‌خواهند قاتل را پیدا کنند. گیمری که نقش قاتل را برعهده دارد  پیش از کشتن هدف خود باید کارهای لازم را انجام بدهد نه اینکهمستقیم به هدف خود حمله کند.

 

Crimesight announced 678x381 1

وقتی کونامی از شرکت در E3 2021 انصراف داد اعلام کرد که مشغول ساخت چند پروژه‌ی کلیدی میباشد. این هفته شرکت ژاپنی مورد بحث یک نسخه‌ی بتا از بازی PES 2022 را هم ناگهان عرضه کرد تا برخی از موارد مربوط‌ به سرورها را مورد آزمایش قرار بدهد. در همین حین گزارش‌هایی منتشر شده‌ که خبر از تولید مجموعه بازی‌های معروف کونامی همچون متال گیر، کسلوانیا و سایلنت هیل می‌دهند. به این معنی که شاید واقعا کونامی ساخت و عرضه‌ی آن‌ها را به شرکت دیگری سپرده باشد و صرفا وقتی آن بازی‌ها ساخته شده و به فروش رسیدند بخش قابل توجهی از سود را دریافت کند. اما هنوز مشخص نیست که واقعا چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا این شایعات کاملا درست است یا خیر.


خرید بازی Tomb Rider

تریلر بازی Crimesight

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question