بهبود گرافیکی Babylons Fall به لطف نسخه بتای بازی

بازی Babylons Fall

بعد از بازخوردهای به‌دست آمده از فاز دوم بتای محدود Babylon’s Fall، شاهد بهبود گرافیک این بازی هستیم. کاربران به‌زودی می‌توانند برای تجربه فاز سوم بتای آن اقدام کنند.

براساس بازخورد گیمرهایی که فاز دوم Closed Beta بازی Babylon’s Fall را در ماه گذشت روی پلتفرم پی‌سی و پلی استیشن ۴ تجربه کردند تیم توسعه Platinum Games برای واضح‌تر شدن تصاویر در بازی Babylon’s Fall گرافیک بازی را بهبود دادند. فاز سوم Closed Beta قرار است در ماه آینده برگزار شود وگیمرها در این فاز می‌توانند تغییرات بازی Babylon’s Fall را در پلی استیشن ۵ تجربه کنند.

در مدت دو فاز اول Closed Beta گیمرها از پایین بودن وضوح در تصاویر شکایت می‌کردند. دلیل این موضوع سبک گرافیکی بازی میباشد. تیم‌توسعه برای بازی Babylon’s Fall از نوعی سبک نقاشی رنگ روغن در طراحی آن استفاده کرده است. اما بعد از بازخوردها تیم‌توسعه وضوح در تصاویر بازی را بهبود دادند. درحالی که پس‌ زمینه بازی کماکان نمای رنگ روغن خود را حفظ می‌کند اما تصاویر و اجسام نزدیک‌تر مانند زره‌ها و تخته‌های چوبی خیلی واضح‌تر میباشند.

 

بازی Babylons Fall 1

 

بهبود‌های دیگر بازی Babylon’s Fall شامل تغییراتی در گیم‌پلی می‌شود که احساس تعامل بهتر و هیجان بیشتر با بازی می‌دهد. جنبه‌هایی که تیم‌توسعه آن‌ها را تنظیم کردند شامل، سرعت حمله، حرکت در مبارزه، کمبو‌ها و حرکات خاص برای هر سلاح می‌شود. ویدیوی جدید که برای بازی Babylon’s Fall منتشر شد تغییرات مبارزه با شمشیر را نشان می‌دهد.

شرکت Square Enix، ناشر بازی Babylon’s Fall اعلام کرد که فاز سوم Closed Beta قرار است برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی برگزار شود و برخلاف فاز‌های قبلی، تست Beta به‌طور همزمان در هر سه منطقه (آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن) برگزار می‌شود. فاز سوم Closed Beta در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) در ساعت یک بامداد به وقت PST شروع می‌شود و بعد از دو روز در تاریخ ۱۷ نوامبر راس ساعت یک بامداد به وقت PST به پایان می‌رسد. این بار Closed Beta به‌صورت Cross-Play برگزار خواهد شد می‌شود و گیمرها می‌توانند ۶ مأموریت مختلف را انجام دهند.

 

بازی Babylons Fall 0

 

ثبت درخواست برای شرکت در Closed Beta بازی Babylon’s fall مجدد تمدید شد. گیمرها از الان تا ۲۸ اکتبر (۶ آبان) وقت دارند تا برای شرکت در Closed Beta روی یکی از سه پلتفرم ثبت نام کنند. گیمرهایی که می‌خواهند در Closed Beta شرکت کنند باید ساکن یکی از کشور‌های ژاپن، آمریکا، کانادا، برزیل، انگلستان، فرانسه یا آلمان باشند و سن گیمرها باید بالای ۱۷ سال باشد. افراد منتخب ازطریق ایمیل مطلع می‌شوند و می‌توانند تجربه خود را استریم کنند.

آیا شما منتظر بازی Babylon’s Fall هستید. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question