تاریخ بازی Grim Dawn برای کنسول های ایکس باکس

maxresdefault

بازی Grim Dawn

کاربران پلتفرم ایکس باکس به‌زودی می‌توانند بازی Grim Dawn، یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۶ را روی کنسول‌های خود تجربه کنند.

روز گذشته استودیوی مستقل Crate Entertainment اعلام کرد بازی اکشن نقش آفرینی Grim Dawn تا اواخر این هفته برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی که با حمایت کاربران وب‌ سایت کیک استارتر توسعه یافته  برای اولین‌ بار در سال ۲۰۱۳ و به‌ صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفت. بازخورد مثبت گیمرها و منتقدان باعث شد تا پشتیبانی سازندگان از این بازی با عرضه آپدیت‌ها و محتوای دانلودی خلاقانه تا به امروز ادامه داشته باشد.

 

بازی Grim Dawn

 

طبق آخرین آمارهای اعلام شده از سوی ناشر بازی تاکنون بیش از ۷ میلیون نسخه از این بازی روی پلتفرم استیم به فروش رفته است که عددی قابل‌ توجه و تحسین برانگیز به حساب می‌آید. طبق جزئیات منتشر شده  این نسخه از بازی که تحت عنوان Grim Dawn: Definitive Edition عرضه خواهد شد تمامی محتوای دانلودی و آپدیت‌های رایگان عرضه شده را نیز به‌ همراه خواهد داشت.

دو بسته الحاقی بزرگ The Forgotten Gods و Ashes of Malmouth به‌ همراه بسته The Crucible از جمله مواردی هستند که در این نسخه از بازی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. براساس توضیحات سازندگان بازی در مجموع ۳۵ مرحله منحصر به‌ فرد در این نسخه از بازی وجود خواهد داشت که بسیاری از این مراحل براساس انتخاب‌های گیمرها مسیرهای متفاوتی را در ادامه‌ی راه آن‌ها قرار خواهد داد. این نسخه از بازی در تاریخ جمعه، ۳ دسامبر (۱۲ آذر) منتشر خواهد شد و از امروز نیز در فروشگاه ایکس باکس استور با قیمت ۵۵ دلار آمریکا قابل پیش‌خرید میباشد.

 

grim down gameplay screenshot

 

داستان این بازی در سرزمین جنگ‌ زده‌ای به‌ نام Cairn جریان دارد و تنوع وسیعی از قدرت‌ها، سلاح‌ها و جادوهای مختلف در دسترس گیمرها قرار دارد. گشت‌ و‌ گذار و کشف لوت‌های قوی‌تر یکی از نکات کلیدی و اعتیادآور این بازی به حساب می‌آید. این نسخه از بازی همچنین دارای بخش چندنفره تا سقف ۴ گیمر و قابلیت کو-اپ نیز خواهد بود و بنابراین می‌توانید نقشه وسیع و پرجزئیات آن را با همراهی دیگر دوستانتان تجربه کنید.

 

Grim Dawn

 

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره احتمال انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر نشده  اما احتمال دارد تا بعد از عرضه نسخه ایکس باکس این بازی اخبار بیشتری درباره احتمال انتشار آن برای کنسول‌های دیگر به گوش برسد. بازی Grim Dawn هم‌اکنون با قیمت ۲۵ دلار روی فروشگاه استیم در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چه میباشد. دیدگاه خود را با ما  به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question