تاریخ عرضه بازی Rainbow Six Extraction

rainbow six extraction 06 07 21 1

بازی Rainbow Six Extraction

به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت تاریخ جدید انتشار بازی Rainbow Six Extraction را در وب‌سایت خود فاش کرده است.

بازی Rainbow Six Extraction که در زمان معرفی Rainbow Six Quarantine نام داشت. براساس اطلاعات به‌ روزرسانی شده در سایت یوبیسافت احتمالا تاریخ عرضه آن مشخص شده است. بازی Rainbow Six Extraction قرار بود در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شود. بعد از اینکه تاریخ انتشار بازی به تأخیر افتاد یوبیسافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. هر چند زمان دقیقی برای تاریخ انتشار مشخص نکرد. اما طبق جدیدترین به‌ روزرسانی سایت یوبیسافت بازی Rainbow Six Extraction قرار است در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

 

Rainbow Six Extraction 2

 

یوبیسافت هنوز این تاریخ را تایید نکرده اما صفحه مرتبط با بازی Rainbow Six Extraction در ماه ژوئن به سایت یوبیسافت اضافه شد و طی به‌ روزرسانی جدید تاریخ انتشار بازی مشخص شده است. احتمالا یوبیسافت به‌ زودی تاریخ جدید را تایید می‌کند. بازی Rainbow Six Extraction یک بازی PvE (بازیکن در مقابل محیط) است و گیمرها را در مقابل مهاجمان بیگانه قرار می‌دهد.

گیمرها برای پیشروی در بازی Rainbow Six Extraction باید اهداف مختلفی مانند جمع‌آوری اطلاعات را انجام دهند. تیم‌ها برای دستیابی به غنایم بیشتر می‌توانند تصمیم بگیرند که از مراحل سخت عبور کنند یا اینکه در نقاط مشخص مرحله را ترک کنند. اگر اپراتوری در جریان مأموریت نتواند خودش را به نقطه خروج برساند MIA (گمشده در جریان مأموریت) محسوب می‌شود و تا زمانی‌ که در مرحله‌ای جدید نجات داده نشود. گیمرها نمی‌توانند از آن اپراتور استفاده کند.

 

Rainbow Six Extraction 2 1

 

تاریخ انتشار دو بازی‌ Extraction و Rider’s Republic تقریبا در یک زمان تأخیر خورد و همان زمان یوبیسافت اطلاعیه‌ای مرتبط با این موضوع صادر کرد: «هدف ما از تصمیم خود برای تأخیر در عرضه هر دو بازی دادن فرصت بیشتر به گیمرها برای امتحان کردن بازی کردن و دادن بازخورد بود تا مطمئن شویم بازی‌ها در بهترین شرایط وارد بازار می‌شوند. احساس می‌کنیم تأخیر در انتشار بازی‌ها به‌ما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسیم. این بهترین تصمیم برای بازیکنان و موفقیت بازی‌ها در درازمدت میباشد.»

بازی Rainbow Six Extraction قرار است برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید .


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question