تجربه رایگان بازی Biomutant روی پلی استیشن ۴

بازی Biomutant

 بازی Biomutant

سونی اعلام کرد که کاربران کنسول‌ پلی استیشن ۴ در بریتانیا و کانادا می‌توانند به مدت ۵ ساعت بازی Biomutant را به رایگان تجربه کنند.

اخیرا سونی سرویس جدید خود با نام Game Trials معرفی کرد. این طرح جدید سونی به گیمرها فرصت می‌دهد تا برای مدت محدودی یک بازی را امتحان کنند. بعد از اتمام زمان تعیین شده برای ادامه باید بازی را خریداری کنیم. سرویس Game Trials پلی استیشن در مجموع طرح خوبی به‌نظر می‌رسد، اما درحال حاضر تعداد بازی‌های موجود در این سرویس کم هستند. اما به‌تازگی بازی Biomutant نیز به این سرویس اضافه شده است .

صفحه توییتر بازی Biomutant طرافداران این بازی را از پیوستن بازی Biomutant به سرویس Game Trails مطلع کرد. در متن این پست آمده است: «بازی Biomutant به سرویس Game Trials پلی استیشن پیوست. اگر ساکن کشور‌های کانادا یا بریتانیا هستید همین الان می‌توانید این بازی را دانلود و برای ۵ ساعت روی پلی استیشن ۴ بازی کنید و بعد از تجربه دنیای پساآخرالزمانی بازی Biomutant تصمیم بگیرید که می‌خواهید ماجرای خود را ادامه دهید یا نه. هم‌اکنون تا ۲۸ اکتبر (۶ آبان) دردسترس میباشد.»

 

Biomutant

 

بازی Biomutant که تنها برای پلی استیشن ۴ عرضه شده نشان می‌دهد سرویس Game Trials تنها مختص پلی استیشن ۵ نیست. همچنین تنها کاربران پلی استیشن در کانادا و بریتانیا به این نسخه از بازی دسترسی خواهند داشت.

بازی Biomutant را هم‌اکنون تا ۲۸ اکتبر (۶ آبان) می‌توانید در سرویس Game Trials به مدت ۵ ساعت امتحان کنید. مانند تمام بازی‌های دیگر که در سرویس Game Trials موجود هستند. تمام پیشروی‌ و تروفی‌هایی که در جریان Game Trials به‌دست آورده‌اید، ذخیره می‌شوند و اگر قصد خرید بازی را بعد از به اتمام رسیدن مدت Game Trials داشته باشید می‌توانند بازی خود را ادامه دهید.

 

Biomutant 1

 

اما بزرگ‌ترین مشکل سرویس Game Trials هنوز برطرف نشده است. از لحظه‌ آغاز دانلود بازی پنج ساعت زمانی‌ که پلی استیشن برای امتحان بازی‌ها تعیین کرده است شروع می‌شود. یعنی با توجه‌ به سرعت اینترنت هر کاربر ممکن است بیشتر مدت تعیین شده صرف دانلود بازی شود. امیدواریم سونی این روند را در آینده تغییر دهد. اما پیوستن بازی‌های جدید به سرویس Game Trials نکته قابل توجهی میباشد.

نظر شما درمورد سرویس Game Trials چیست. در قسمت دیدگاه‌ها می‌توانید  نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question