اخبار

تصاویر جدید از بازی Project EVE روی پلی استیشن ۵

بازی Project EVE

تریلر بازی Project EVE در پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ سونی موفق به جلب توجه گیمرها شد.  تصاویر جدیدی از این بازی در حال اجرا روی کنسول PS5 به‌صورت رسمی منتشر شده‌ است.

استودیو سازنده‌ی بازی Project EVE تصاویری جدید از اجرای آن روی پلی استیشن ۵ سونی را منتشر کرد. نمایش محصول مورد بحث در پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ به قدرت موفقیت‌آمیز بود که به خاطر آن مدیر شرکت Shift Up با خرید حدودا ۲۶۰ کنسول PS5، این دستگاه را به تک‌تک اعضای تیم هدیه داد. ما هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی Project EVE را نمی‌دانیم. حال می‌توانیم در دو تصویر جدید به محیط‌ های آن نگاهی  بیاندازیم.

 

 

به عقیده‌ی بسیاری از گیمرها این بازی متعلق به یک استودیو بازی‌سازی در کشور کره جنوبی با ترکیب المان‌های گیم‌پلی سری بازی Nier، مجموعه بازی Devil May Cry و سری بازی Bayonetta ساخته شده است. اما طبیعتا الهام‌گیری بازی جدید از آثار شناخته‌ شده کاری نکرد که گرافیک و مبارزات آن شدیدا مورد تحسین قرار نگیرند. موسیقی هیجان‌انگیز تریلر هم روی جلب شدن توجه گیمرها به آن تاثیر مثبت داشت.

 

 

در این بازی گیمر نقش ایو (Eve) را دارد و با به‌دست آوردن مهارت‌ها و آیتم‌ها، مدام بیشتر در یک ماجرایی پرهیجان غرق می‌شود. هرچه‌قدر که بهتر از حملات دشمن‌ها جاخالی بدهید و آن‌ها را در آخرین لحظه با واکنش سریع دفع کنید قدرت بیشتری برای نابود کردن این موجودات به‌دست می‌آورید.


تریلر بازی Project EVE

caspian gift

Recent Posts

Best 18 Onlyfans Try Hot OnlyFans Model

The 10 Best OnlyFans Women of 2023 You’ve asked for a lot when you asked…

3 ماه ago

Free Female Onlyfans – OnlyFans Site

Very best Best OnlyFans Types in 2023 Over the past few years, OnlyFans has changed…

3 ماه ago

Best Onlyfans For Blowjobs Try Now Only Fans Model

Best Coolest OnlyFans Profiles of 2023 With a huge number of new girls becoming a…

3 ماه ago

Онлайн Париматч В игру быстро!

PariMatch: букмекерская компания для успешных ставок на спорт Текст СодержаниеПодробный обзор ПаримачтРанжированиеПлюсы и минусы БК…

3 ماه ago

Best Tiktoker Onlyfans – Try Hot Only Fans Model!

Best OnlyFans Nude Credit accounts With OnlyFans Undressed Girls in 2023 Many people, which includes…

3 ماه ago

Parimatch Быстрая ставка!

Parimatch - ставки онлайн с дополнительными бонусами Содержание Подробный обзор БК ПариматчБукмекерская компания Parimatch Украина…

3 ماه ago