اخبار

خشنودی جف بیزوس از موفقیت بازی New World

بازی New World

رئیس هیئت مدیره‌ی آمازون به ستایش بازی New World پرداخت و گفته این شرکت پس از تجربه‌ی چند شکست در دنیای بازی بالاخره توانست مزه‌ی موفقیت را نیز بچشد.

بازی New World تعداد قابل توجهی از گیمرهای پلتفرم PC را مشغول خود کرد و توانست تبدیل به نخستین موفقیت جدی آمازون گیمز پس از چندین و چند شکست سنگین شود. جف بیزوس به‌عنوان موسس آمازون و رئیس اجرایی هیئت مدیره‌ی فعلی آن به ستایش این بازی طبقه‌بندی‌شده در ژانر MMORPG خواهد پرداخت. محصولی که توانست به بیشتر از ۸۶۰ هزار گیمر همزمان برسد. در تمام دوران فعالیت فروشگاه دیجیتالی استیم تا به امروز فقط چهار بازی ویدیویی را می‌بینیم که به تعداد گیمرهای همزمان بیشتر رسیده‌اند.

 

 

به همین خاطر آمازون تمام تلاش خود را برای بهتر کردن وضعیت سرورهای بازی و افزایش جهان‌های آن به خرج می‌دهد. این شرکت تلاش زیادی برای ورود به دنیای بازی به خرج خواهد داد اما بارها به در بسته خورد. بازی شوتر Crucible را خود آمازون از فروشگاه‌های دیجیتالی خارج کرد و بازی MMO ارباب حلقه‌ها کنسل شد. ولی بازی New World با آهنگ‌سازی رامین جوادی و برندن کمبل ظاهرا اوضاع را برای Amazon Games تغییر داده است.

بیزوس در توئیتر نوشت: «بعد از شکست‌ها و عقب ماندن بسیار در صنعت بازی‌های ویدیویی ما به  موفقیت رسیدیم. شدیدا به تیم بابت پایدار ماندن در این مسیر افتخار می‌کنم. شکست‌ها را به‌عنوان چالش‌های کمک‌کننده ببینید که یادگیری را افزایش می‌دهند. هر چه‌ قدر هم که اوضاع دشوار شد از تلاش برای دستیابی به اهداف خود دست برنداشت».

 

 

او مقاله‌ای تازه به قلم استیو کواچ در رسانه CNBC با محوریت موفقیت بازی New World را کنار مقاله‌ای از رسانه‌ی بلومبرگ قرار داد. گزارشی به قلم جیسون شرایر که می‌گفت آمازون می‌تواند در ساخت هر محصول به جز یک بازی ویدیویی خوب موفق شود. جف بیزوس هدف خود از به اشتراک‌گذاری همزمان این دو مقاله در توئيتر را با یک جمله توضیح داد: «آن‌ها تنها در فاصله‌ی زمانی هشت ماه از یکدیگر منتشر شده‌اند». آمازون به‌تازگی اعلام کرد که بازی New World حداقل فعلا در انحصار پلتفرم PC می‌ماند.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

caspian gift

Recent Posts

Best 18 Onlyfans Try Hot OnlyFans Model

The 10 Best OnlyFans Women of 2023 You’ve asked for a lot when you asked…

3 ماه ago

Free Female Onlyfans – OnlyFans Site

Very best Best OnlyFans Types in 2023 Over the past few years, OnlyFans has changed…

3 ماه ago

Best Onlyfans For Blowjobs Try Now Only Fans Model

Best Coolest OnlyFans Profiles of 2023 With a huge number of new girls becoming a…

3 ماه ago

Онлайн Париматч В игру быстро!

PariMatch: букмекерская компания для успешных ставок на спорт Текст СодержаниеПодробный обзор ПаримачтРанжированиеПлюсы и минусы БК…

3 ماه ago

Best Tiktoker Onlyfans – Try Hot Only Fans Model!

Best OnlyFans Nude Credit accounts With OnlyFans Undressed Girls in 2023 Many people, which includes…

3 ماه ago

Parimatch Быстрая ставка!

Parimatch - ставки онлайн с дополнительными бонусами Содержание Подробный обзор БК ПариматчБукмекерская компания Parimatch Украина…

3 ماه ago