رونمایی از راک در فورتنایت و آغاز چپتر سوم بازی

maxresdefault 1

The Foundation با بازی راک در رویداد پایانی چپتر دوم فورتنایت حاضر شد تا جزیره‌ی دنیای بازی را از نابودی به‌دست نیروهای Cube نجات دهد.

چپتر دوم Fortnite در انتهای فصل هشتم آن به پایان رسید و حالا گیمرها مشغول تجربه‌ی چپتر سوم فورتنایت هستند. در رویداد پایانی چپتر ۲ فورتنایت که The End نام داشت، جزیره‌ی دنیای بازی تا سرحد نابودی دچار تغییر و تحول شد. نیروهای قدرتمند ملکه مکعب (The Cube) به تمام گیمرهای بازی مسلط شدند. تا اینکه جزیره به‌دست اعضای The Seven و The Foundation که مشخص شد همان دواین جانسون (راک) است نجات پیدا کرد.

 

fortnite chapter 2 live event

 

رویداد The End چپتر دوم فورتنایت شروع تقریبا آرامی داشت. گیمرها مشغول انجام کارهای همیشگی و خوش‌گذرانی در جزیره‌ی دنیای بازی بودند و همزمان یک شمارش معکوس بزرگ را می‌دیدند. در عرض ۹ دقیقه همه‌چیز زیر و رو شد. هیولاهای مکعب (Cube Monsters) با تجهیزات و سلاح‌های افسانه‌ای خود وارد جهان بازی شدند و گیمرها را نابود کردند. همه‌ی گیمرها به‌ راحتی در مقابل اولین موج حملات شکست خوردند. با به پایان رسیدن شمارش معکوس جهنم میان‌ بعدی پدیدار شد.

ملکه مکعب درحالی که بالاتر از نوک یک هرم بزرگ معلق قرار داشت پرتوی نوری به سمت آسمان فرستاد و یک حفره‌ی بزرگ در آن ایجاد کرد. ظاهرا او نیروهای بیگانه‌ای را که آخرین بار در فصل هفتم دیده شدند به خدمت گرفت و گروهی از بشقاب‌ پرنده‌هایی را که مانند هیولاهای غول‌ پیکر از چند ساختار مکعبی بیرون می‌آمدند در دنیای بازی فرود آورد.

 

the fortnite chapter 3 blows my minds with the rock reveal

 

درحالی‌که شرایط درحال بد و بدتر شدن بود از طریق یک کات سین به زیر زمین رفتیم و Dr. Slone را درحال ورود به یک پایگاه مخفی IO مشاهده کردیم. او و محافظانش Jones را برای دستیابی به اهداف پلید خود دستگیر کردند و اینطور به نظر می‌رسید که قصد داشتند اطلاعات مهم را از ذهن او بیرون بکشند. اما قبل از اینکه Slone به هدف خود برسد. جونز توسط The Foundation نجات پیدا می‌کند. اینجا است که بعد از برداشتن کلاه‌ خود معلوم می‌شود که او درواقع همان راک است.

بلاهای دیوانه‌واری بر سر هسته‌ی مرکزی جزیره‌ی دنیای بازی نازل می‌شوند و دیگر اعضای The Seven به ما یعنی لوپرها کمک می‌کنند تا به ملاقات جونز و The Foundation برویم. گیمرها دیدند که ملکه مکعب در حال ضربه زدن به محیط تحت فشار اطراف آن‌ها میباشد و درنهایت آب همه را در خود شناور کرد. در این وضعیت شاهد واژگونی جزیره بودیم تا اینکه چند لحظه‌ی بعد ملکه مکعب که انگار به ساختار هرمی خود اتصال داشت توسط توده‌ی متحرکی از تکه‌های زمین نابود شد. درحالی‌که دنیای فورتنایت به معنای واقعی وارونه شده بود کمی آن طرف‌تر جزیره دیگری را مشاهده کردیم که چپتر سوم بازی در آن جریان دارد.

 

fortnite chapter 2 end screen 2

 

فورتنایت پس از تمام شدن چپتر دوم برای مدتی غیرفعال بود. در نتیجه تا زمانی‌ که سرورها هنوز مجددا در دسترس قرار نگرفته بودند. گیمرها نمی‌توانستند قدم به چپتر سوم بگذارند. گیمرها برای آغاز چپتر ۳ فورتنایت باید در شبکه‌های اجتماعی، تصویر پروفایل خود را برعکس می‌کردند و آن را با هشتگ FortniteFlipped# به اشتراک می‌گذاشتند.

رویداد پایانی چپتر دوم علاوه‌بر همه‌ی اتفاقات هیجان انگیزی که داشت، اطلاعات بیشتری از گروه مرموز The Seven را در اختیار گیمرها قرار داد. همچنین در این رویداد نگاه کوتاهی به رابطه دکتر Slone و جونز داشتیم. البته تقریبا همه می‌دانستند که این دو رابطه خوبی با هم ندارند. ولی نه به این شدت. در پایان باید گفت که رویداد پایانی چپتر دوم بازی فورتنایت پر از اتفاقات اکشن و هیجان‌ انگیز بود که با رونمایی از راک و چند رخداد دیگر باعث شد تا اکثر شرکت‌ کنندگان تجربه‌ی لذت‌ بخشی از حضور در آن داشته باشند.

نظر شما چیست. از شرکت در رویداد The End چپتر ۲ بازی Fortnite لذت بردید. اگر مشغول تجربه‌ی چپتر ۳ فورتنایت شده‌اید. دیدگاه‌های خود راجع به آن را با ما  در میان بگذارید.


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question