رونمایی از رویداد کریسمسی بازی New World

new world winter convergence event

بازی New World

آمازون با انتشار یک تریلر از رویداد کریسمسی Winter Convergence Festival رونمایی کرد که حال‌و‌هوای زمستانی و محتوای جدیدی را به بازی می‌آورد.

براساس جدیدترین اخبار بازی بخش بازی‌سازی شرکت آمازون با انتشار یک تریلر آغاز رویداد Winter Convergence Festival بازی New World را اعلام کرده است. این رویداد به مناسبت کریسمس و سال نو میلادی برای نیو ورلد تدارک دیده شده و در حال حاضر در بازی در جریان میباشد. همچنین این رویداد قرار است تا تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) ادامه داشته باشد. شما می‌توانید تریلر معرفی Winter Convergence Festival را در ادامه تماشا کنید.

 

رویداد کریسمسی New World

 

با رویداد جدید جهان بازی New World حال‌ و‌ هوایی سرد و زمستانی به خود گرفته  و در آن شاهد بارش برف و یخ زدن برخی محیط‌ها و حتی شاهد پدیدار شدن شفق قطبی در آسمان هستیم. البته درکنار تغییر چهره‌ی دنیای بازی چالش‌ها و خطراتی نیز به آن اضافه شده‌اند.

طبق توضیحات آمازون در داخل شهرهای نیو ورلد به مناسبت فرارسیدن سال نوی میلادی درمیان گیمرها هدایایی رد و بدل می‌شود. این در حالی میباشد که خارج دیوارهای شهر جنگی درگرفته است که یک طرف آن «نیروهای خیر زمستانی شامل خواب و پشتکار» و طرف دیگر «نیروهای شر زمستانی شامل مرگ و رکود» است.

آمازون در ادامه می‌افزاید که در طول برگزاری Winter Convergence Festival، کاراکتر Winter Warrior و یاران یخ‌زده‌ی او مشغول ایجاد هرج‌ و‌ مرج و ویرانی در این سرزمین هستند و قصد دارند کاری کنند که همیشه در جهان New World زمستان باشد.

 

new world gameplay art

 

بازی MMO نیو ورلد در حال حاضر روی پلتفرم پی سی در دسترس گیمرها قرار دارد و می‌توان گفت که برای رشد کردن هنوز جا دارد. New World همچنین به اولین بازی ساخته‌شده توسط آمازون تبدیل شد که توانست عملکرد نسبتا موفقی در بازار داشته باشد و گیمرهای زیادی را به خود جذب کند. همچنین آمازون اخیرا به گیمرها New World اجازه داد که بین سرورهای بازی جا به‌ جا شوند. با این‌حال جدیدترین بازی این شرکت هنوز از مشکلاتی رنج می‌برد.

طبق گزارش‌ها برخی گیمرها برای اینکه تیم آن‌ها در مبارزات گیمرها دربرابر گیمر (PvP) پیروز شوند از یکی از ویژگی‌های بازی سوء‌ استفاده می‌کند. به این صورت که شروع به ریپورت کردن گیمرها تیم مقابل می‌کنند (گزینه‌ای که برای گزارش دادن متقلب‌ها و افراد این‌ چنینی در بازی گنجانده شده است) و وقتی که ریپورت‌ها به تعداد مشخصی می‌رسد. گیمرها تیم دیگر خود‌ به‌ خود بن می‌شوند و با کاهش تعداد آن‌ها بردن مچ برای تیمی که از این روش سوء استفاده کرده  آسان‌تر می‌شود.

 

بازی New World

 

علاوه‎‌ براین برخی افراد چندوقت پیش‌ گزارش دادند که New World کارت‌ گرافیک گران‌ قیمت آن‌ها را از کار انداخته است. آمازون نیز همان زمان با انتشار بیانیه‌ای گفت تنها درصد کوچکی از گیمرهای نیو ورلد این مشکل را تجربه کرده‌اند. آن‌ها البته قول دادند یک پچ را برای رفع این مشکل ارائه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی New World و رویداد کریسمسی آن چه میباشد . نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question