رونمایی از مدل مشکی هدست پالس ۳D سونی

sony ps5 pulse 1

هدست Pulse 3D

بسیاری از گیمرهای کنسول پلی استیشن ۵ از هدست Pulse 3D استفاده میکنند که پیش از این فقط در طرح سفید و مشکی عرضه شده بود. اما حالا مدل Midnight Black آن هم معرفی خواهد شد.

سونی هدست Pulse 3D را با رنگ سیاه/مشکی نیمه‌شب (Midnight Black) عرضه می‌کند. این هدست که قبلا فقط با طرح رنگ اصلی پلی استیشن ۵ (ترکیب سفید و سیاه) عرضه شده بود، حالا با یک رنگ جدید به فروش می‌رسد مانند دسته‌ی دوال‌سنس کنسول PS5 که در ابتدا فقط همان طرح اصلی را داشت و سپس با دو رنگ Midnight Black و قرمز کیهانی (Cosmic Red) هم وارد فروشگاه‌ها شد.

 

pulse 3d sony

 

هدست Pulse 3D به‌صورت وایرلس به پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ سونی وصل می‌شود. البته می‌توانید آن را با کابل به دوال‌شاک ۴ و دوال‌سنس وصل کنید تا بدون نیاز به شارژ کردن از آن لذت ببرید. همچنین طبیعتا توانایی وصل کردن سیمی آن به دستگاه‌های دیگر مثل کامپیوتر شخصی خود را هم دارید.

سونی در نسل ۹ با Tempest 3D AudioTech یا همان تمپست انجین کنسول PS5 به‌شدت روی افزایش کیفیت و جزئیات صدا تاکید داشته است. اما با اینکه انواع‌ و اقسام هدفون‌ها و هدست‌ها و حتی بلندگوهای تلویزیون از این تکنولوژی بهره می‌برند.

 

sony ps5 pulse

 

آپدیت‌های مختلف نشان داده‌اند که اگر صاحب هدست Pulse 3D سونی باشید. طبیعتا سیستم نهایت هماهنگی را با آن دارد تا موفق به ارائه‌ی بهترین و غرق‌کننده‌ترین صدا برای شما شود. پس اگر علاقه‌مند به شخصی‌سازی بیشتر صدای سه‌ بعدی بازی‌های ویدیویی نسل ۹ برای خود روی کنسول پلی استیشن ۵ هستید. حالا می‌توانید هدست Pulse 3D را در دو طرح رنگی متفاوت خریداری کنید.


خرید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question