رونمایی یوبیسافت از بازی Ghost Recon Frontline

ghost recon frontline key art

 بازی Ghost Recon Frontline

یوبیسافت بازی Ghost Recon Frontline را با پخش یک تریلر معرفی کرد. سازندگان حالت اصلی تجربه‌ی این محصول چندنفره‌ی آنلاین را «یک برداشت جدید از ژانر بتل رویال» می‌دانند.

در جدیدترین اخبار بازی یوبیسافت از یوبیسافت با انتشار یک تریلر بازی Ghost Recon Frontline رونمایی کرده است. یوبیسافت می‌گوید که بازی شوتر اول‌شخص، Free-to-Play و جهان-باز Ghost Recon Frontline بازیکن‌ها را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. این بازی به‌تازگی با پخش یک تریلر معرفی شد تا درکنار بازی The Division Heartland و بازی Tom Clancy’s XDefiant تبدیل به یکی دیگر از بازی‌های رایگان جدید شرکت فرانسوی بشود.

ما از قبل می‌دانستیم که یوبیسافت می‌خواهد در نسل ۹ شدیدا توجه خود به این جنس از بازی‌های ویدیویی را افزایش دهد. سازندگان ادعا می‌کنند که جزیره‌ی Drakemoor به‌عنوان محل وقوع نبردهای بازی پرشده از نقاط دیدنی و زیست‌ بوم‌های متنوع میباشد. همچنین بازی Ghost Recon Frontline چند Mode مختلف برای تجربه‌ی آنلاین PvP (بازیکن علیه بازیکن) داشته که البته بین آن‌ها بیشترین تمرکز روی Expedition خواهد بود. تیم سازنده حالت Expedition بازی Ghost Recon Frontline را برداشتی تازه از ژانر بتل رویال به شمار خواهد آورد.

 

GHOST frontline

 

در حالت Expedition بیشتر از ۱۰۰ بازیکن در گروه‌های سه‌نفره مشغول تلاش برای کسب پیروزی می‌شوند. محیطی که گیمرها اجازه‌ی حضور در آن را دارند، کوچک نخواهد شد و بازی اهداف متفاوت را به شکل پویا برای هر تیم مشخص می‌کند. در آخر تیم برنده باید به اندازه‌ی کافی اطلاعات نظامی را از مراکز موجود جمع‌آوری کرده باشد تا درخواست خروج از منطقه‌ی مبارزه در نقطه‌ای مشخص را بدهد. اگر یک گروه به سلامت از جزیره بگریزد، پیروز شده است.

بازی Ghost Recon Frontline برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، گوگل استیدیا، آمازون لونا و پی سی عرضه خواهد شد. یوبیسافت هنوز تاریخ عرضه‌ی محصول را اعلام نکرده است. این شرکت از ۱۴ تا ۲۱ اکتبر (۲۲ تا ۲۹ مهر) فقط داخل اروپا و فقط روی پلتفرم PC، نخستین نسخه‌ی آزمایشی بازی Ghost Recon Frontline را به‌صورت محدود در دسترس قرار می‌دهد. ثبت‌نام برای شرکت در آن تست هفت روزه آغاز شده است. البته بازی قبل از عرضه چند عرضه‌ی آزمایشی دیگر هم خواهد داشت.

ghost recon breakpoint

 

گیم‌پلی ساخته‌ی جدید یوبیسافت ابرازهای پشتیبانی تکنیکی فراوانی را در اختیار گیمر می‌گذارد و به‌گفته‌ی سازندگان قرار است گیمر در آن برای پیشرفت و شخصی‌سازی مقداری آزادی عمل داشته باشد. همچنین سازندگان با معرفی سه کلاس Assault (متخصص در نبرد نزدیک)، Support (متخصص در ایجاد استحکامات) و Scout (متخصص در شناسایی مناطق مختلف) گفتند که گیمر در بازی Ghost Recon Frontline یک تجربه‌ی نظامی خاص دارد. همچنین بازیکن می‌تواند کلاس خود را در حین نبرد تغییر بدهد.


خرید رنک +VIP سرور hypixel

تریلر بازی Ghost Recon Frontline

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question