عرضه رایگان بازی Loop Hero در اپیک گیمز استور

loop hero nintendo switch cover

بازی Loop Hero

گیمرهای عزیز شما تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران فرصت دارید که بازی Loop Hero را به‌صورت دائمی و رایگان به اکانت اپیک گیمز استور خود اضافه کنید.

بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes و بازی The Vanishing of Ethan Carter طی روزهای گذشته هرکدام به مدت ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان شدند. حالا این اتفاق برای بازی تحسین‌ شده‌ی Loop Hero رخ داده است که شرکت دیوالور دیجیتال را به‌عنوان ناشر خود می‌شناسد.گیمرها تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانند با رفتن به صفحه‌ی رسمی بازی Loop Hero در اپیک گیمز استور، بدون پرداخت هزینه و برای همیشه صاحب نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی آن در این فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games شوند.

 

بازی Loop Hero

 

اپیک گیمز استور طی ۱۰ روز آتی هم به عرضه‌ی رایگان ۲۴ساعته‌ی بازی‌ها ادامه می‌دهد. زیرا از همان ابتدا اعلام شد که در مجموع به مناسبت تعطیلات کریسمس، ۱۵ بازی رایگان در اپیک گیمز استور تقدیم کاربرها می‌شود. البته که علاوه‌ بر بازی‌های کاملا رایگان تعداد زیادی از بازی‌ها و DLCها هم به شکل قابل توجهی در این فروشگاه دیجیتالی تخفیف خورده‌اند.

 

بازی Loop Hero 1

 

لوپ هیرو یک بازی تک‌نفره‌ی مستقل از استودیو Four Quarters است که اگر آن را در اپیک گیمز استور دریافت کنید. هم روی مک و هم روی ویندوز می‌تواند سراغ تجربه‌ی اثر بروید. بازی Loop Hero توانست به میانگین نمرات ۸۴ از ۱۰۰ منتقدها در اپن کریتیک برسد. جالب این‌جا است که ۹۲ درصد بررسی‌های ثبت‌ شده در Open Critic، تجربه‌ی بازی Loop Hero را به گیمرها پیشنهاد کرده‌اند.


خرید اکانت ماینکرافت NON FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question