لباس سریال Hawkeye در بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel’s Avengers

استودیو کریستال داینامیکس با انتشار یک توییت از راه‌یابی لباس کلینت بارتون از سریال Hawkeye به بازی Marvel’s Avengers خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سریال Hawkeye (هاکای) شرکت دیزنی پخش اپیزود پایانی فصل را با ارائه‌ی یک هدیه‌ی ویژه به بازیکن‌های بازی Marvel’s Avengers جشن می‌گیرد. بازی اونجرز در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۰ (۲۳ دسامبر ۲۰۲۲) میزبان لباس شخصیت هاوک‌آی سریال ابرقهرمانی Hawkeye شد.

 

hawkeye costume

 

حساب توئیتر بازی Marvel’s Avengers با انتشار یک تصویر از لباس سریال Hawkeye رونمایی کرد که با الهام از دنیای سینمایی مارول، در این بازی ابرقهرمانی استودیو Crystal Dynamics ساخته شده است. سازندگان بازی اونجرز، باندل شامل ۱۶ اسکین الهام‌گرفته از دنیای سینمایی مارول را با ۶۰ درصد تخفیف می‌فروشند. باندلی که این لباس کلینت بارتون هم در آن وجود دارد. هنوز معلوم نیست که آیا لباس کیت بیشاپ از سریال هاکای نیز در آینده به بازی Marvel’s Avengers اضافه می‌شود یا خیر.

 

marvels avengers hawkeye

 

بازی Marvel’s Avengers دارای اسکین‌های متفاوت از دنیای سینمایی مارول مانند لباس بیوه‌ی سیاه از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) است. کاراکتر هاکای دو اسکین دیگر از MCU دریافت کرده است. استودیو کریستال داینامیکس لباس کلینت بارتون از فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) را به ترتیب در ماه‌های مه و نوامبر به بازی Marvel’s Avengers اضافه کرده بود.

 

unnamed 1

 

بازی Marvel’s Avengers درحال‌ حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question