ویژگی‌های نسخه سوییچ بازی Overwatch 2

overwatch 2

بازی Overwatch 2

با اعلام کارگردان فنی بازی Overwatch 2، نسخه سوییچ این ساخته بلیزارد محدودیت‌هایی در مقایسه با سایر نسخه‌ها خواهد داشت.

شرکت بلیزارد در زمان رونمایی از بازی Overwatch 2 تایید کرد که این اثر برای کنسول نینتند و سوییچ هم منتشر میشود. با این حال سوالی که شاید برای خیلی‌ها پیش بیاید این باشد که آیا نسخه سوییچ بازی در مقایسه با سایر نسخه‌ها محدودیت‌هایی خواهد داشت. مخصوصا که به احتمال خیلی زیاد اورواچ ۲ از روز عرضه برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت هم در دسترس خواهد بود و تفاوت‌های سخت افزاری وجود تفاوت بین نسخه‌ها را بدیهی می‌کند.

جان لافلو کارگردان فنی بلیزارد  اخیرا در یک پرسش و پاسخ ردیتی به این مساله پرداخته و توضیحاتی ارائه کرده است. به گفته لافلو  اورواچ ۲ کماکان برای عرضه روی سوییچ برنامه‌ریزی شده است اما این نسخه از بازی، یک سری محدودیت‌ها خواهد داشت. وی در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد که بلیزارد، سعی دارد تا تمام ویژگی‌های گیم‌پلی بازی در نسخه سوییچ آن هم در دسترس قرار بگیرند اما از حیث جنبه‌های بصری و گرافیکی شاهد یک سری موارد محدود‌تر در این نسخه خواهیم بود.

وی در این مورد گفته پس از انتشار نسخه اول اورواچ سخت‌افزار‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و ما هم موتور اورواچ ۲ را با هدف ارائه جلوه‌های بصری بهتر به‌ روز کرده‌ایم. تیم ما در تلاش است تا تمام پلتفرم‌ها حتی در حالت PvE بازی بهترین تجربه ممکن را از آن داشته باشند. با این حال سوییچ چالش‌های خاص خودش را دارد و به همین دلیل هم محدودیت‌هایی خواهد داشت و یک سری از ویژگی‌های گرافیکی سطح بالا را در آن نخواهیم دید. هدف اصلی تیم در مورد این پلتفرم این میباشد که ابتدا مطمئن شویم تمام ویژگی‌های مربوط به گیم‌پلی در دسترس باشند و پس از آن تا جایی که قدرت سخت‌افزاری اجازه بدهد، سایر ویژگی‌ها را به سوییچ خواهیم آورد .

 

overwatch 2

 

در بازی Overwatch 2 چندین سال پس از شورش جنگ میان انسان‌ها و Null Sector به نقطه‌ای سرنوشت ساز می‌رسد. تنها امید برای بازگرداندن صلح در دستان گروه منحل شده اورواچ میباشد. در تریلر سینماتیک جدید بازی ما وینستون را می‌بینیم که به یاران پراکنده ‌شده سابقش درخواست کمک می‌فرستد و همه را برای نجات دنیا از نابودی دور هم جمع میکند.

بازی Overwatch 2 به معنای واقعی یک دنباله نیست بلکه داستان کلی را گسترش می‌دهد. مایکل چو (Michael Chu) نویسنده ارشد اورواچ می‌گوید: «بازی‌ای است که برای ساختنش می‌مردیم به غیر از آرشیوها تمام آنچه که می‌توانستیم انجام دهیم نمایش تصویری اجمالی به شما بود. هیچوقت قادر نبودیم آن بخش بزرگ از  زندگی کردن در جهان اورواچ را به شما بدهیم.» و Overwatch 2 درباره همین مسئله است: ماموریت‌های PvE (بازیکن علیه هوش مصنوعی) و چندنفره داستانی که تا حد زیادی برای جان‌بخشی به جهان بازی طراحی شده‌اند.

بخش داستانی بازی Overwatch 2 شبیه به Left 4 Dead 2 است. بازی‌ها از تیم‌های چهار نفره تشکیل شده‌اند و هیروها در دسترس کسی که زودتر آن‌ها را انتخاب کند خواهند بود. مانند خود اورواچ قبل از قفل شدن سیستم ها نقش‌ها به آن اضافه می شود. اما حتی اگر با یک هیروی خاص آشنایی ندارید بخش داستانی یک فرصت عالی خواهد بود تا با آن‌ها در محیط کم‌ استرس‌تری تمرین کنید. علاوه بر این، هیروهای که در دسترس هستند بر اساس مرحله‌ای که دارید بازی می‌کنید تغییر می‌کنند. دموی قابل بازی برای خبرنگاران به شما اجازه می‌داد از میان راینهارت، می، لوسیو و تریسر  یکی را انتخاب کنید. ولی این هیروها در مراحل دیگر تغییر می کنند. تمام هیروهای اورواچ در بازی Overwatch 2 نیز وجود خواهند داشت اما در حال حاضر از این‌ که چه هیروهایی در مراحل مختلف قابل بازی خواهند بود اطلاعاتی در دسترس نداریم.

 


خرید بازی Starcraft Remastered

تریلر بازی Overwatch 2

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question