ویژگی ری تریسینگ روی تمام نسخه های Avatar: Frontiers of Pandora

avatar

Avatar

سازندگان بازی Avatar: Frontiers of Pandora بیان می‌کنند که این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها حتی پی سی از قابلیت ری تریسینگ استفاده خواهد کرد.

تریلر این بازی برای اولین‌بار در رویداد یوبیسافت فوروارد در E3 2021  پخش شد و توانست گیمرها را حسابی هیجان‌ زده کند. استودیوی Massive یوبیسافت  سازنده‌ی بازی آواتار به‌طور واضح اعلام کرده است که بازی جهان باز Avatar: Frontiers of Pandora به‌ دنبال استفاده از سخت‌افزار کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس برای ارائه یک تجربه فوق‌العاده است و با توجه‌ به چیزهایی که آن‌ها قصد داشتند ارائه کنند آن‌ها نمی‌توانستند بازی را روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان پیاده کنند.

 

avatar

 

یکی از کارهایی که بازی قصد دارد در سطح بصری انجام دهد اختصاص دادن بخشی از بازی به قابلیت ری تریسینگ است. نیکولای استفانوف مدیر فنی برنامه‌نویسی در مصاحبه‌ی خود با سایت آلمانی Gamestar گفت که بازی Avatar: Frontiers of Pandora استفاده از قابلیت ری تریسینگ را اجباری می‌داند. این به این معنا است که در هر سیستم عاملی که بازی قابل اجرا باشد قابلیت ری تریسینگ باید همیشه روشن باشد. استفانوف گفت: «آواتار اثری خواهد بود که فقط با ری تریسینگ به تصویر کشیده خواهد شد.» ایشان همچنین در ادامه گفت که توسعه‌ دهندگان همچنین اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که کیفیت و عملکرد بازی بسته به سخت‌افزاری که در حال اجرا است بهینه شود.

سوالی که پیش می‌آید این است که اگر بازی Avatar: Frontiers of Pandora را روی کامپیوتری بازی کنید که از ویژگی ری‌تریسینگ بهره نبرد چه کار بایدانجام دهیم . در این موارد بازی به عنوان راه حل به یک نرم‌افزار ری تریسینگ تکیه میکند. استفانوف در مورد اینکه دقیقاً داده‌های عملکردی در آن مواقع قرار است چگونه باشد هنوز چیزی بیان نکرده اما در ادامه گفته که محاسبات ری تریسینگ نرم‌افزار در بازی به طرزعجیبی سریع است.

این بازی در سال ۲۰۲۲ برای کنسول برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر  عرضه خواهد شد.


خرید بازی Diablo III

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question