پرونده جدید به بازی Sherlock Holmes Chapter One

بازی Sherlock Holmes Chapter One

بسته‌ی الحاقی Beyond a Joke به‌ تازگی برای Sherlock Holmes Chapter One منتشر شده و شرلوک هلمز را وارد یک پرونده‌ی جدید با داستانی جالب می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی استودیوی Frogwares به‌ تازگی یک پرونده‌ی جدید را در قالب بسته‌ی الحاقی Beyond a Joke به بازی Sherlock Holmes Chapter One اضافه کرده است. این DLC در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس قرار گرفته و اولین مأموریت از سه مأموریت داستانی بزرگی است که پس از عرضه‌ی بازی اصلی برای آن منتشر خواهند شد .

شرلوک هلمز در Beyond a Joke باید سارقی را پیدا کند و به‌ دست قانون بسپارد که به افراد ثروتمند جزیره‎‌ی Cordona دستبرد می‌زند. جالب اینکه فراگ‌ورز اشاره می‌کند که دزد این داستان «با ذوقی وقیحانه» دست به سرقت می‌زند و این کار را با «تمسخری آشکار» نسبت به قربانیانش انجام می‌دهد. این بسته‌ی الحاقی البته به‌ صورت رایگان در اختیار دارندگان Sherlock Holmes Chapter One قرار نمی‌گیرد و گیمرها برای تجربه‌ی آن باید ۴.۹۹ دلار بپردازند.

 

Featured Sherlock Holmes Chapter One

 

مدت‌ زمان گیم‌پلی این DLC کمی بیش از یک ساعت خواهد بود. همچنین کسانی که Beyond a Joke را خریده‌اند، برای آغاز این پرونده باید پس از تکمیل دومین مأموریت اصلی بازی اصلی به‌نام Gilded Cage، در قسمت Grand Saray نقشه به استراق‌سمع بپردازند. علاوه‌ بر این Beyond a Joke شامل دو دست لباس جدید برای شرلوک هلمز می‌شود که Newcomer Outfit و Widow’s Outfit نام دارند.

Frogwares می‌افزاید که دو DLC داستانی بعدی به نام‌های Mycroft’s Pride و M for Mystery، در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند. گفتنی است که پیش‌تر نیز بسته‌ی الحاقی Saints and Sinners برای بازی شرلوک هلمز چپتر وان عرضه شده بود. همچنین اگر تمایل دارید تمام این DLCها را تجربه کنید و یک‌جا برای‌شان پول دهید، می‌توانید سیزن پس ۲۴.۹۹ دلاری بازی را خریداری کنید.

 

Sherlock Holmes Chapter One

 

درضمن استودیوی Frogwares به طرفداران قول داده‌  که بسته‌های الحاقی رایگان بیشتری را در آینده‌ی نزدیک ارائه خواهد کرد. همچنین اخیرا اعلام شد که تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان Sherlock Holmes Chapter One برای بار دوم عقب افتاده است. چون سازندگان می‌گویند می‌خواهند مطمئن شوند که «این نسخه‌ها با کیفیت مطلوب و عملکرد بهینه روی کنسول‌های نسل هشتمی اجرا می‌شوند.» آن‌ها اشاره می‌کنند که نسخه‌های نسل قبلی Sherlock Holmes Chapter One احتمالا در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بسته‌ی الحاقی جدید Sherlock Holmes Chapter One چه میباشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question