چگونه سریع به لول ۶۰ در بازی WOW Classic برسیم

wow classic

در این آموزش ما قصد داریم برای آن دسته از علاقمندان به نسخه کلاسیک (Classic) بازی ورلد اف وار کرفت، توضیح دهیم که چگونه میتوانند سریعتر به لول ۶۰ در بازی WOW Classic برسند .

همانطور که میدانیم نسخه اولیه و اصلی بازی World of Warcraft یا همان Vanilla (وانیلا) در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود .

بازی WOW Classic

به خاطر علاقه گیمرها به اولین نسخه این بازی، شرکت بلیزارد (Blizzard)، بازی WOW Classic را معرفی کرد که در آن مشابه همان دنیای نسخه اولیه بازی wow vanilla هستیم.

 

 

نسخه کلاسیک Classic 444


( در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که “چگونه سریع به لول ۶۰ در بازی WOW Classic برسیم )

کارهای لازم برای رسیدن به لول ۶۰ در بازی WOW Classic:

رسیدن به لول ۶۰ به معنای رسیدن به آخر بازی WOW کلاسیک و دریافت Reward های level 60 می باشد.  در ادامه این پست آموزشی با ما همراه باشید که به شما نکات و راه کارهایی که سریعتر به لول ۶۰ برسید را معرفی خواهیم کرد.

۱. استفاده از سرور های PVE در بازی WOW Classic:

یکی از راه های که میتوانید سریع  به لول ۶۰ در بازی WOW کلاسیک برسید انتخاب یک سرور غیر PVP می باشد. این یک روش مناسب برای بالا بردن لول شما در بازی WOW کلاسیک می باشد.

حال اگر شما میخواهید به صورت PvP بازی کنید بهتر است بدانید که Battleground ها در قسمت بعدی WOW کلاسیک به تمام سرور‌ها اضافه خواهند شد.

۲. استفاده از کلاس های اصلی دمیج (Damage) در بازی WOW Classic:

برای رسیدن به لول ۶۰  بازی کلاسیک ورلد اف وارکرفت بهترین کلاس های دمیج که باعث افزایش قدرت کاراکتر شما می شود کلاس هایی مانند  Rogue یا Mage و همچنین Hunter و Warlock میباشد.

نکته ایی که در رابطه با کلاس Pet در بازی wow classic باید به آن توجه داشته باشید این است که در لول های اول شما نمی توانید Pet مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

111 WOW کلاسیک

 

۳. خارج شدن از منطقه starting zone (شروع بازی) WOW Classic:

 

توجه داشته باشید که تمامی گیمرها به دنبال همان کوئست‌هایی هستند که شما می‌خواهید آن ها را انجام دهید . پس بهتر است که از این منطقه اولیه خارج شده و به مناطق دیگر بروید برای مثال : اگر کلاس Orc هستید باید از منطقه‌ی Valley of Trials خارج شده و به سمت Razor Hill بروید. که با این حرکت رسیدن به لول ۶۰ در بازی WOW  کلاسیک برای شما خیلی سریعتر پیش میرود.

۴. کشتن دشمنان در مسیر کوئست های در بازی WOW Classic:

در این بازی برای بدست آوردن کوئست ها باید مسیر های طولانی را طی کرده و دشمنانی که در مسیرتان هستند را بکشید که این کار علاوه بر اینکه رسیدن بهلول ۶۰ در بازی WOW کلاسیک را برای شما سریعتر می کند بلکه باعث می شود  مسیر های طولانی برای شما خسته کننده نباشد.

۵ . بازی کردن به صورت انفرادی در بازی WOW Classic:

اگر کاراکترهای healer یا tank را انتخاب کردید شما در بازی نیاز به یار کمکی دارید تا بتوانید دشمنان را سریعتر بکشید ولی اگر شما DPS را انتخاب کردید بهتر است که برای بالا بردن لول، تک نفره بازی کنید.

 

WOW Classic

 

۶ . انجام دادن کوئست های Dungeon (دانجن) در بازی WOW Classic:

حال میتوانید کوئست های Dungeon را در wow کلاسیک بعد از انجام تمامی کوئست ها انجام دهید چون این کوئست ها در نقشه بسیار پراکنده و در نتیجه برای انجام دادن آنها باید زمان زیادی را صرف کنید .

همراهان سایت کاسپین گیفت این هم از آموزشی که با انجام آن ها می توانیم  (سریع به لول ۶۰ در بازی  ) برسید.

• توجه داشته باشید که برای بازی WOW کلاسیک نیاز دارید که گیم تایم خریداری کنید تا لول خود را به ۶۰ برسانید و همچنین با این گیم تایم می توانید با همان  اکانت wow خود تا لول ۱۱۰ در بازی world of warcraft پیش ببرید.

• سایت کاسپین گیفت، اولین و معتبر ترین سایت خرید و فروش گیم تایم می باشد.

• همراهان گرامی شما می توانید گیم تایم و یا شارژ بلیزارد خود را بعد از خرید و پرداخت در سایت به صورت یک کد در داخل تلگرام فوری تحویل بگیرید.

امیدوارم که این آموزش برای شما گیمرهای عزیز مفید و پر کاربرد باشد .


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question