Categories: اخباروبلاگ

یک بازیگر از حضور در بازی GTA 6 می‌گوید

بازی GTA 6 راک استار

یک بازیگر صداگذار به اسم دیو جکسون در شبکه‌ی اجتماعی با خوشحالی اعلام کرده که در بازی Grand Theft Auto VI نقش یک پلیس به اسم کاپیتان مک‌کلین را ایفا خواهد کرد.

دیو جکسون اگر ادعای نامربوط نکرده باشد عملا به شکل ناگهانی باعث شد که گیمرها اسم یکی از شخصیت‌های بازی GTA VI را متوجه شود. او در یک پست گفته که به تیم صداگذاری بازی GTA 6 پیوسته و باید پلیسی با نام کاپیتان مک‌کلین باشد. او با هیجان به این موضوع اشاره کرد و از گیمرها خواست که منتظر اطلاعاتی بیشتر باشند. همچنین وی گفت که به سختی می‌تواند وقت برای انجام این پروژه را پیدا کند. اما نمی‌توانست به این گروه از افراد حرفه‌ای و معرکه (اشاره به اعضای استودیو راک‌استار) پاسخ منفی بدهد.

 

 

اگر او در این رابطه دروغ گفته باشد با واکنش خوبی از سوی گیمرها مواجه نخواهد شد. اگر او واقعیت را بیان کرده باشد قطعا با واکنش خوبی از سوی راک استار مواجه نخواهد شد. زیرا احتمالا قرارداد عدم افشا اطلاعات سری را زیر پا گذاشته . در هر حالت بر فرض اینکه او راست بگوید متوجه می‌شویم که پروسه‌ی ساخت بازی GTA 6 به مرحله‌ی انتخاب بازیگرها هم رسیده است. به این معنی که هنوز با عرضه فاصله‌ی زیادی دارد و در عین حال حداقل پروسه‌های داستان‌نویسی، خلق کاراکترها و برخی از موارد دیگر مربوط‌به تولید آن پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

 

 

مدتی قبل چندین و چند منبع گفتند که بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. تام هندرسون، ژورنالیست و ایسنایدر شناخته‌ شده‌ی دنیای ویدیوگیم اعلام کرده که به تلاش برای بررسی صحت گفته‌های دیو جکسون می‌پردازد. فراموش نکنید که هنوز حتی در دست ساخت بودن بازی GTA 6 نیز توسط راک‌ استار به‌ صورت رسمی تایید نشده است.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

caspian gift

Recent Posts

Best 18 Onlyfans Try Hot OnlyFans Model

The 10 Best OnlyFans Women of 2023 You’ve asked for a lot when you asked…

5 ماه ago

Free Female Onlyfans – OnlyFans Site

Very best Best OnlyFans Types in 2023 Over the past few years, OnlyFans has changed…

5 ماه ago

Best Onlyfans For Blowjobs Try Now Only Fans Model

Best Coolest OnlyFans Profiles of 2023 With a huge number of new girls becoming a…

5 ماه ago

Онлайн Париматч В игру быстро!

PariMatch: букмекерская компания для успешных ставок на спорт Текст СодержаниеПодробный обзор ПаримачтРанжированиеПлюсы и минусы БК…

5 ماه ago

Best Tiktoker Onlyfans – Try Hot Only Fans Model!

Best OnlyFans Nude Credit accounts With OnlyFans Undressed Girls in 2023 Many people, which includes…

5 ماه ago

Parimatch Быстрая ставка!

Parimatch - ставки онлайн с дополнительными бонусами Содержание Подробный обзор БК ПариматчБукмекерская компания Parimatch Украина…

5 ماه ago