آموزش ساخت اکانت در بلیزارد (Blizzard)

blizzard

همراهان گرامی سایت کاسپین گیفت در این مقاله میخواهیم آموزش ساخت اکانت در بلیزارد (Blizzard) را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم با ما همراه باشید.

مراحل ساخت اکانت در بلیزارد (Blizzard) :

آموزش ساخت اکانت

Blizzard یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی میباشد که علاقه مندان زیادی برای این که بتوانند بازی های این شرکت را به صورت اورجینال و آنلاین تجربه کنند باید در این وب سایت اکانت داشته باشند و با خرید بازی مورد علاقه شان به نبرد با سایر بازیکنان بپردازنند. بیشتر بازی های بلیزارد بر پایه استراتژیک طراحی شده است . از بازی های معروف Blizzard می توان به Warcraft, Diablo, Star Craft و غیره اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه در این سایت اکانت بسازید و در ادامه بازی مورد علاقه خود را در آن فعال کنید و یا این که چطور با قسمت های مختلف Blizzard کار کنید. با ما همراه باشید.

اولین نکته که باید به آن توجه داشته باشیم این است که آی پی (IP) خود را به غیر از ایران تغییر بدهید (از نرم افزارهای تغییر IP استفاده نمایید) و سپس به سایت بتل نت (Battle.net) یا بلیزارد بروید تا وارد صفحه ساخت اکانت بلیزارد شوید.

بعد از باز شدن صفحه ساخت اکانت در بتل نت (بلیزارد)، شما می توانید با استفاده از دو روش اکانت خود را در بلیزارد بسازید.

روش اول:

اگر دارای اکانت Gmail  یا فیس بوک  Facebook  هستید می توانید به راحتی اکانت بلیزارد خود را در سایت بتل نت بسازید. در غیر این صورت به آموزش روش دوم در ادامه  متن توجه فرمایید .

 

ساخت اکانت بلیزارد 1222

روش دوم:

در این روش باید اطلاعات شخصی خود را در کادر هایی که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید وارد کنید. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کادر ها را پرنمایید.

 

ساخت اکانت بلیزارد2 1

 

در کادر اول باید کشور مدنظر خود را انتخاب نمایید.

نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از گیفت کارتی یکسان با کشور انتخابی شما در این مرحله می باشد.

First name: نام

last name: نام خانوادگی

Birth Month: ماه تولد به میلادی

Day: روز تولد به میلادی

Year: سال تولد به میلادی

Email: ایمیل خود را وارد کنید.

confirm email: ایمیل خود را در این کادر تکرار نمایید .

Password: رمز خود را برای ورود به سایت و اکانت بلیزارد در این کادر وارد نمایید.

confirm Password: مجدد رمز خود را وارد نمایید .

Select a Question: در این قسمت چند سوال امنیتی از شما پرسیده میشود که به دلخواه یکی را از آنها را انتخاب نمایید.

Secret Answer: در این کادر پاسخ سوال قسمت بالا را انجام دهید و از این طریق می توانید در صورت فراموشی رمز و ایمیل خود توسط این سوال اکانت خود را بازیابی نمایید.

سپس تیک گزینه I have reviewed and understand the Privacy Policy را فعال نموده ، سپس بر روی کادر آبی Create a free Account کلیک نمایید .

برای انتخاب پسورد موارد زیر را  حتما رعایت فرمایید:

انتخاب پسورد باید ۸ تا ۱۶ کاراکتر باشد

حداقل استفاده از یک عدد یا حروف الفبا در انتخاب پسورد ضروری میباشد .

از کارکتر های خاص استفاده نشود .

از رمزی شبیه با اسم اکانت خود استفاده نکنید .

و در آخر ایمیلی از سمت سایت بلیزارد(Blizzard) برای شما ارسال میشود بعد از دریافت به ایمیل خود رفته و بر روی لینک فعال سازی کلیک نمایید تا فرآیند تکمیل ساخت اکانت برای شما  عزیزان نشان داده شود.

 

آموزش ساخت اکانت بلیزارد

 

در کادر بالا مشاهده متن  (Account Creation Successful)  به منظور ساخته شدن اکانت بیلیزارد (Blizzard) شما می باشد.

در این تصویر ساخت اکانت در بلیزارد بتل نت شما با موفقیت انجام شد . فراموش نکنید که تمامی اطلاعات ثبت نامی خود را یادداشت کرده که بعداً به مشکل نخورید .

آموزش کار با اکانت سایت Blizzard :

بعد از آنکه اکانت خود را ساختید اگر در بخش قبلی که توضیح داده شد بر روی Account Setting کلیک کنید به قسمت پنل حساب خود می روید که مانند تصویری که در کادر زیر مشاهده میکنید. شما می توانید با کلیک بر روی Log In که در بالای سایت هم قرار دارد وارد اکانت خود شوید. تصویر زیر حساب کاربری ماست که تک تک قسمت های مهم را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

نحوه فعال سازی رمز دو مرحله ای بلیزارد

 

REDEEM A CODE :

سیدی کی که از سایت ما و سایر سایت های دیگر  خریداری کردید را در این قسمت وارد می کنید و بر روی Redeem Code کلیک می کنید. اگر سیدی کی مورد نظر ریجن روسیه باشد باید برای فعال سازی از قندشکن همان کشور استفاده کنید در غیر اینصورت ارور می دهد.

BLIZZARD BALANCE :

در این قسمت می توانید با کلیک بر روی Payment Methods و کلیک بر روی Redeem a code اکانت خود را با گیفت کارتی که خریدید شارژ کنید و مستقیماً از داخل بلیزارد بازی خریداری کنید.

SECURITY CHECKUP :

این بخش بسیار مهم میباشد سعی کنید دو تیک را برای امنیت بیشتر  اکانت خود  فعال کنید که در ادامه نحوه فعال سازی آن را هم توضیح خواهیم داد.

 

در این قسمت Game & Subscriptions شما می توانید بازی های که خریداری کردید و  فروشگاه هایی که  فعال کرده اند را در این قسمت مشاهده نمایید. در این تصویر چون ما بازی فعال نکردیم این قسمت خالی میباشد .

 

آموزش کار با blizzard

قسمت بعدی که Security نام دارد بسیار مهم میباشد. زیرا شما می توانید با فعال سازی امکانات بیشتر و امنیت اکانت خود را بالاتر ببرید. در قسمت Blizzard Authenticator می توانید امنیت اکانت خود را تا ۹۹% درصد افزایش دهید . اگر می خواهید نحوه فعال سازی آن را یاد بگیرید بر روی آموزش افزایش امنیت با Google Authenticator کلیک نمایید.

آموزش بالا بردن امنیت اکانت بلیزارد

بخش های دیگر  به توضیح یک سری قوانین، نحوه اتصال، و یا نحوه خرید بازی در اکانتتان اشاره می کند که بخش مهمی نبود بنابراین از توضیح آن ها صرف نظر کردیم.

فعال سازی شماره تلفن در اکانت بلیزارد :

اگر به تازگی برای ادامه بازی اکانت بلیزاردتون لازم به تایید شماره تلفن میباشد سایت درآمد ۹۸ با توجه به نیاز کاربران با استفاده از شماره مجازی مخصوص سایت بلیزارد اکانت تون رو Verify می کند. برای این کار کافی است بر روی لینک آبی رنگ فعال سازی شماره تلفن در اکانت بلیزارد Blizzard کلیک کنید و با توجه به این که اکانتتون را در چه کشوری ساختید یکی از پنل ها را خریداری نمایید.

 

 


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question