احتمال انتشار بازی انحصاری جدید Final Fantasy برای ps5

MV5BYmMzMDE1YTctNTg2MC00Mjg4LWI5NWQtOGY4ZGIzMWFhZTM4XkEyXkFqcGdeQXVyNTY1NTA1ODc@. V1

به تازگی یکی از اسپویلر های معتبر اسکوئر انیکس گفته از یک بازی Final Fantasy انحصاری پلی استیشن ۵ در ماه آینده رونمایی میشود.

بازی Final Fantasy

بنا بر گزارشی که  گفته میشود فردی به نام Navtra منتشر کرده، یک بازی جدید Final Fantasy در ماه JUNE معرفی می‌شود که در واقع باتوجه‌ به ماه آن می‌توان گفت معرفی این بازی قرار است در مراسم E3 2021 صورت گیرد. درباره‌ی هویت این بازی نیز می‌توان حدس زد که Final Fantasy 7 Remake Part 2  باشد؛ زیرا می‌دانیم اسکوئر انیکس در حال حاضر در حال ساخت آن بازی میباشد. Navtra را می‌توان اسپویلر نسبتا معتبری دانست؛ زیرا قبلا نیز مواردی از اسکوئر انیکس را مانند انحصاری بودن بازی‌هایی  ps5 چون Project Athia و Final Fantasy 16 برای پلی استیشن به درستی فاش کرده بود.

ایشان در وب‌سایت Resetera می‌نویسد: «احتمالا قرار است در ماه  JUNE امسال از  رونمایی  یک یا دو بازی مهم اسکوئر انیکس باشیم؛ یک فاینال فانتزی انحصاری پلی استیشن ۵ و یک بازی بین نسلی از استودیوی Eidos.» البته همان‌طور که در قسمت بالا به آن اشاره شد، شانس اینکه این فاینال فانتزی انحصاری پلی استیشن درواقع می تواند قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ باشد، احتمال آن زیاد است.

بازی Final Fantasy

چراکه اسکوئر انیکس اخیرا چند نشان تجاری جدیدی برای خود ثبت کرده که نام‌های به‌کاررفته در آن‌ها را میتواند به قسمت بعدی فاینال فانتزی ۷ مرتبط کند. در واقع در این راستا، نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های Final Fantasy 7 Remake Part 2 چندوقت پیش گفته بود داستان این بازی فراتر از چیزی هست که در ذهن بازیکنان خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چه میتواند باشد؟ نظرات خود را می توانید با ما درمیان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

گیفت کارت ۲۰ دلاری XBOX US

به ثبت رساندن نشان تجاری بازی Sunset Overdrive به واسطه سونی

خرید بازی MORDHAU

به تلگرام کاسپین گیفت بپیوندید.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question