احتمال عرضه بازی Gears of War 6 در سال ۲۰۲۴

gears 5

بازی Gears of War 6

یک فرد در پادکست Xbox News Cast ادعا کرد که بازی Gears of War 6 استودیو The Coalition در سال ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

فردی به اسم Rand al Thor 19 در قسمت جدید پادکست Xbox News Cast گفت جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال باور دارد که استودیو The Coalition مایکروسافت همزمان روی دو بازی کار می‌کند. به ادعای او یکی از این بازی‌ها همان Gears of War 6 است که در سال ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. از آن سو پروژه‌ دیگری را داریم که قرار است یک IP جدید باشد که این بازی از Gears 6 کوچک‌تر خواهد بود و در سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید.

 

gears 5 kait marcus.

 

Rand al Thor 19 می‌گوید که آن پروژه‌ی کوچک‌تر ربطی به همکاری با اپیک گیمز روی نسخه‌های ایکس باکس دمو تکنیکی The Matrix Awakens ندارد. فراموش نکنید که این‌جا مشغول صحبت راجع به شایعات شده‌ایم و استودیو سازنده نه بازی Gears 6 و نه این بازی کوچک‌تر متفاوت را هنوز به شکل رسمی معرفی نکرده است.

 

unfortunately gears 6 probably isnt coming soon 1623095205

 

در ماه مِی/مه سال جاری میلادی استودیو The Coalition ایکس باکس گفت که مشغول کسب آمادگی کامل برای رفتن به سراغ بازی‌ سازی برای نسل جدید میباشد و تا مدتی در سکوت خبری فرو خواهد رفت. فراموش نکنید که ما می‌دانیم این استودیو در نسل ۹ با آنریل انجین ۵ بازی می‌سازد.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question