احتمال عرضه کالکشن جدید مجموعه بازی سونیک (Sonic)

Team Sonic Racing 415x623 1

شرکت سگا به‌ زودی قصد عرضه‌ی یک کالکشن شامل چند بازی جدید سونیک را دارد که از قضا احتمالا بازی Sonic 3 & Knuckles هم در آن قرار گرفته است.

مجموعه بازی سونیک (Sonic)

به‌تازگی یک خرده‌ فروشی در حال انجام فهرست کردن بازی Sonic Collection برای پلی استیشن ۴ است. جالب این‌جاست که دقیقا به‌ تازگی شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت به سرعت سگا یک کالکشن شامل بازی Sonic 3 & Knuckles را تحویل طرفدارهای خود می‌دهد. جالب این‌جاست که،چند هفته‌ی قبل خبر احتمال ساخت ریمستر بازی سونیک – Sonic Colors را خوانده بودیم و حالا به نظر می‌رسد که به‌ زودی یک کالکشن سونیک را هم دریافت کنیم. احتمالا شرکت سگا بخواهد از آن ریمستر و این کالکشن به شکل ناگهانی و همزمان رونمایی کند؛تا طرفدارهای سونیک به‌زودی دلایل زیادی برای خرج کردن پول خود داشته باشند.

سونیک

ما در آستانه‌ی تولد ۳۰ سالگی مجموعه بازی سونیک قرار داریم و اصلا بعید نیست که سگا بخواهد با یک ریمستر جالب و یک کالکشن پر شده از بازی‌های محبوب قدیمی سراغ استقبال از طرفداران  خود برود. تازه حضور سگا در E3 2021 هم تایید شده است؛ رویدادی که از ۲۲ تا ۲۵ خرداد بسیاری از گیمرها به تماشای آن می‌پردازند.

بااین‌حال نمی‌توان از یاد برد که هنوز به هیچ عنوان شرکت سگا اخبار مرتبط با سری بازی سونیک طی چند هفته‌ی اخیر را تایید نکرده است،و فعلا تمامی موارد توضیح داده‌شده در حد شایعه و تئوری‌ پردازی هستند. پس باید صبر کرد و دید که به‌زودی چه اتفاق تازه‌ای برای سری بازی Sonic سگا رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

خرید بازی Diablo III

به تلگرام کاسپین گیفت بپیوندید.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question