ارتباط بین حالت بتل و بخش داستانی Halo Infinite

halo infinite 1

بازی Halo Infinit

تام هندرسون اینسایدر شناخته‌ شده به‌ تازگی گفته است حالت بتل رویال Halo Infinite ارتباط زیادی با کمپین داستانی این بازی داشه .

اخیرا متوجه شدند  که فردی با داده‌کاوی در فایل‌های نسخه‌ی تست فنی بخش چندنفره Halo Infinite  توانسته  فایلی صوتی از آن را به‌ دست بیاورد . در این فایل صوتی کوتاه می‌شونیم که گوینده‌ی معروف مجموعه‌ی هیلو عبارت «بتل رویال» را با لحنی نمایشی بر زبان می‌آورد. همین موضوع باعث شده  این شایعه مطرح شود که حالت بتل رویال نیز جزوی از حالت‌های بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه‌ی هیلو میباشد. اگر چه ۳۴۳ اینداستریز هنوز وجود بتل رویال را در هیلو اینفینیت تایید نکرده  بلکه شایعاتی  جدید حاکی از آن میباشد که این بخش چندسالی در دست توسعه‌ بوده است.

تام هندرسون اینسایدری که به‌ خاطر افشاهایش از بازی Battlefield 2042 شناخته شده است. به‌ تازگی در توییتر اعلام کرده که حالت بتل رویال Halo Infinite از خیلی جهات با کمپین داستانی بازی ارتباط داشته.  او همچنین به طرفداران هیلو توصیه کرده اگر می‌خواهند هیچ بخشی از داستان هیلو اینفینیت برای‌شان فاش نشود بهتر است از افشاهایی که از بخش بتل رویال منتشر شده دوری کنند. هندرسون همچنین می‌گوید: دقیقا مطمئن نیستم که چرا بخش بتل رویال با داستان بازی ارتباط دارد. ولی حدس می‌زنم به این خاطر میباشد که مثلا مردم را تشویق کنند که نسخه‌ی کامل بازی را بخرند.

 

halo infinite

 

هندرسون  میگوید هنوز به‌ طور کامل مطمئن نیست که بخش بتل رویال در محصول نهایی نیز وجود داشته باشد. او می‌گوید: هنوز این را نمی‌دانم که آیا این بخش در حال حاضر از بازی حذف شده  یا اگر هنوز وجود دارد چه زمانی منتشر میشود. ولی می‌دانم که بتل رویال Halo Infinite سال‌ ها ست که در دست ساخت میباشد . این احتمال وجود دارد که ۳۴۳ اینداستریز فعلا تمرکز خود را روی ارائه‌ی کم‌نقص بخش داستانی هیلو اینفینیت و حالت‌های معمول چند نفره آن گذاشته است و مدتی پس از عرضه بازی و زمانی‌ که به این نتیجه رسید حالت بتل رویال در این بازی به محبوبیت می‌رسد. آن‌ وقت آن را منتشر خواهد کرد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید.

Halo Infinite پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

درصورت صحت آن فکر می‌کنید بخش بتل رویال هیلو اینفینیت  می‌تواند چه ارتباطی با بخش داستانی آن داشته باشد.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question