اضافه شدن لوکی به بازی فورتنایت

fortnite 1 1

بازی فورتنایت

شرکت اپیک اعلام کرد که از ماه آینده مشترکین سرویس Fortnite Crew می‌توانند در بازی فورتنایت به کاراکتر لوکی یکی از ستارگان دنیای مارول نیز دسترسی پیدا کنند.

فورتنایت بتل رویال – Fortnite Battle Royale بازی ای در سبک اکشن که چند سالی از عرضه این بازی محبوب نمیگذرد و در مدت کوتاهی آمار بالای دانلود فورتنایت این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن مبدل کرده است .

بازی فورتنایت بتل رویال که ساخته ‌ی محبوب و پرطرفدار استودیوی Epic Games می باشد. سازنده این بازی ‌فورتنایت را روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی سی، نینتند و سوییچ و iOS منتشر کرده است.

طی یک اقدام قابل‌ پیش‌بینی شخصیت لوکی ستاره این روزهای دنیای مارول به‌زودی به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به فورتنایت اضافه خواهد شد. البته شرکت اپیک سیاست خاصی را برای دسترسی به این شخصیت درنظر گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده در بازی فورتنایت لوکی به‌ صورت معمول قابل خریداری نخواهد بود بلکه از ابتدای ماه آینده (ژوئیه) تنها مشترکین سرویس ماهانه Fortnite Crew می‌توانند به این آیتم ویژه دسترسی داشته باشند.

احتمالا اطلاع دارید که از سال گذشته سرویسی تحت عنوان Crew به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرده. مشترکین این سرویس ماهانه با برچسب قیمت ۱۲ دلار درکنار آیتم‌های اختصاصی و بتل‌پس در بازی به V-bucks نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. شرکت اپیک گیمز در این رابطه تاکید می‌کند که «آیتم‌های اختصاصی تنها در اختیار مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت و به سایرین فروخته نخواهد شد.» این موضوع به این معنی است که درصورتیکه به‌ دنبال تجربه بازی فورتنایت با لوکی هستید باید اشتراک سرویس Fortnite Crew را هم تهیه کنید.

 

fortnite image

 

کمپانی اپیک گیمز قصد ندارد که از رویه مرسوم انتشار بازی‌های پلتفرم Android  یعنی به ‌واسطه فروشگاه Google Play دانلود بازی فورتنایت را در دسترس علاقمندان قرار دهد. اگر ساده تر بگوییم شما دیگر به مانند دانلود کالاف دیوتی موبایل و دانلود پابجی نمیتوانید فورتنایت را از گوگل پلی دانلود کنید. کمپانی اپیک گیمز به وب ‌سایت گیم اسپات اعلام کرده است که کاربران پلتفرم اندروید از طریق فروشگاه دیجیتال کمپانی گوگل قادر به دانلود فورتنایت نخواهند بود. شما برای انجام این امر لازم است از سرویس‌ کمپانی ذکر شده استفاده کنند.

عدم عرضه از طریق فروشگاه گوگل پلی بدان معنی نیست که شما قادر به دانلود فورتنایت اندروید نیستید بلکه عدم عرضه بدین معنی خواهد بود که کمپانی سازنده بازی فورتنایت می ‌تواند از خرید‌های درون برنامه ‌ای بازی ذکر شده در‌آمد بیشتری داشته باشد زیرا در این صورت در‌آمد حاصل از این بازی مشمول ۳۰ درصد مالیات تعلق گرفته به خرید‌ های انجام شده از طریق فروشگاه گوگل پلی نمی ‌شود.

تفاوت دانلود فورتنایت اندروید با نسخه کنسولی
در عین لذت‌ بخش بودن نسخه ‌ی موبایل بازی فورتنایت باید بپذیریم که این فورتنایت بتل رویال ابدا بهترین پورتی که می ‌شد از روی نسخه‌ی اصلی انجام داد نیست و با این که اثر سرگرم ‌کننده ‌ای محسوب می‌ شود کیلومترها عقب ‌تر از آن جایی ایستاده که می ‌توانست قرار گرفته باشد. در این حین شاید اولین نقطه‌ای از بازی که توجه ‌مان را به خودش جلب می‌کند گرافیک آن و کیفیت بافت ‌هایی است که دارد. از نظر گرافیک هنری باید پذیرفت که Fortnite  موفق به ارائه‌ی چشم ‌اندازهای فانتزی خود به مخاطبان شده. شما با دانلود فورتنایت اندروید و گشت ‌و گذار و حرکت در نقشه‌ اش از همان اول تا انتهای بازی به هیچ عنوان تفاوت محسوسی با نسخه‌ های کنسولی نمی بینید.

ویژگی های بازی Fortnite Battle Royale
مبارزه در میدان جنگ و نابود کردن دشمنان
وارد شدن به مسیر نبرد و اسکان در منطقه مورد علاقه خود
جمع آوری منابع، لوازم، و مبارزه با حریفان خود
امکان ایجاد تیم با بازیکنان دیگر در سراسر جهان
آپدیت ها و رویدادهای حماسی هفتگی مداوم
حالت های مختلف گیم پلی، نمایه های جدی و دیوانه وار برای آواتار خود، سلاح ها و آیتم های جدید و …
دارای گرافیک بالا و کنسولی
امکان انجام بازی کامل در هر زمان و هر مکان و انجام ماموریت ها، جلو بردن نبرد خود و …


خرید بازی Diablo III

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question