اعلام تاریخ عرضه بازی Aliens: Fireteam Elite با تریلر جدید

Aliens fieteam elite 1

سازندگان بازی Aliens: Fireteam Elite تایید کرده اند که نسخه‌ی عادی آن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس آن با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بازی Aliens: Fireteam Elite

استودیوهای بازی‌سازی Cold Iron در مقام سازنده و شرکت Focus Home Interactive در مقام ناشر اعلام کردند که بازی Aliens: Fireteam Elite در تاریخ ۲۴ آگست/اوت (۲ شهریور) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ تا شاید طرفدارهای مجموعه فیلم بیگانه را به سمت خود جذب کند. البته اگر می‌خواهید به پک Endeavor Veteran و چهار DLC پرشده از موارد مورد نیاز برای شخصی‌سازی ظاهری بیشتر دسترسی داشته باشید. باید نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار تهیه کنید.

رنگ‌های جدید برای سلاح‌ها و لباس‌های متفاوت برای شخصیت‌ها و تجهیزات جانبی بیشتر از جمله مواردی هستند که در DLCها پیدا می‌شوند. اما آپدیت‌های بزرگ برای گیم‌پلی بازی Aliens: Fireteam Elite کاملا رایگان در آینده بدست شما گیمرها میرسد. در نتیجه مثلا اگر یک حالت جدید به بازی Aliens: Fireteam Elite اضافه شود  قرار نیست مخاطب  هزینه‌ی اضافی پرداخت کند. هدف از این آپدیت هااین است که گیمرها زمان بیشتری را صرف تجربه‌ی این بازی شوتر کو-آپ کنند. راستی اگر هرکدام از دو نسخه را پیش‌خرید کنید هم برخی موارد جذاب برای شخصی‌سازی ظاهری را به‌دست می‌آورید.

aliens fireteam 1 1

 

به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی Aliens: Fireteam Elite روی  ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴  معرفی شده‌اند. سیستم PEGI این بازی سوم‌شخص ساخته‌ شده با آنریل انجین ۴ را مناسب گیمرهای مثبت ۱۶ سال میداند.


خرید بازی Mortal Kombat 11

تریلر بازی Aliens: Fireteam Elite

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question