اعلام زمان بازی Back 4 Blood

BACK BLOOD 4

مشخص شدن تاریخی که تعداد بیشتری از گیمرها می‌توانند تجربه‌ی بازی Back 4 Blood را از استودیوهای بازی‌سازی Turtle Rock و شرکت برادران وارنر را تجربه کنند.

بازی Back 4 Blood

پس از گذشت یک سال همچنان شیوع ویروس کرونا و اثرات مخرب آن گریبان گیر صنعت گیم و استودیوهای بازی است. این بار نوبت به استودیو Turtle Rock رسیده که تاریخ انتشار بازی خود را به تاخیر بیاندازد. این عنوان در ابتدا قرار بود ۲۲ام ژوئن سال میلادی جاری عرضه شود اما، روز گذشته صفحه رسمی توئیتر استودیو خبر از تاخیر این عنوان تا ۲۰ام مهر ماه سال جاری (۱۲ام اکتبر ۲۰۲۱) داد.

خوشتابخته طرفداران ژانر کو-آپ هنوز می‌توانند در تابستان به تجربه نسخه بتا بازی بپردازند و با بازخوردهای خود سازندگان را برای تولید یک محصول جذاب‌تر راهنمایی کنند.

این عنوان در زمان اعلام شده برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه میشود.

نسخه آلفا بازی Back 4 Blood در ۱۷ دسامبر دردسترس قرار خواهد گرفت

طی رویداد اخیر شاهد معرفی این بازی هیجان انگیز بودیم اما به تازگی جزئیاتی پیرامون نسخه آلفا بسته Back 4 Blood دردسترس قرار گرفت. طبق اعلام استودیو سازنده نسخه کلوز آلفا از ۱۷ تا ۲۱ دسامبر دردسترس گیمرهایی که ثبت کردند، قرار خواهد گرفت.

نسخه آلفا شامل شخصیت‌های Evansburg و Ridden شده در سوی دیگر گیمرها باید به مبارزه با رایدن‌ها بپردازند. هر یک از شخصیت‌های قابل بازی از سلاح‌ها و قدرت قابل توجهی برخوردارنی‌توانند به مقابله با دشمنان بپردازند.

در نسخه آلفا چهار شخصیت و در نسخه کامل هشت شخصیت انتخابی وجود دارد. سیستم کارتی بازی هم در حین نسخه آلفا وجود دارد و افراد می‌توانند به تجربه گیم پلی بپردازند.

 

back BLOOD 4 1

 

در  ماه های اخیر اطلاعاتی را در مورد جدیدترین ساخته‌ی استودیو Turtle Rock یعنی Back 4 Blood ب‌ دست آوردیم که سرانجام از گیم‌پلی این عنوان شوتر اول شخص co-op در مراسم The Game Awards 2020 رونمایی شد.

بازی بک فور بلاد به دلیل زیاد بودن زامبی‌ها، بلافاصله طرفداران را به یاد مجموعه Left 4 Dead می‌اندازد. این بازی یک بخش مشترکی دارد که می‌تواند به صورت انفرادی یا با حداکثر سه نفر دیگر تجربه شود. برای کمک به ارائه تنوع بیشتر در گیم‌پلی، یک سیستم کارت وجود دارد که به گیمرها امکان می‌دهد تا روند جدیدی را ایجاد کنند، درگیری‌های سخت‌تری را به‌وجود آورند و حتی باس‌ها را تغییر دهند.

همچنین، حالت PvP نیز وجود دارد که در آن یک Cleaner با Ridden به مبارزه می‌پردازد. در هر طرف سلاح‌ها و توانایی‌های منحصربفرد خود را دارند، بنابراین تجربه‌ی این بازی جالب به‌نظر می‌آید. آلفای بازی بک فور بلاد در هفته‌ی آینده منتشر می‌شود، بنابراین به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را کسب میکنیم.

بازی Back 4 Blood در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱(۱ تیر ۱۴۰۰) برای Xbox Series X / S ، Xbox One ، PC ، PS5 و PS4 عرضه خواهد شد .

میان انواع‌ بازی‌هایی که قصد داشتند دقیقا پا در کفش‌ سری بازی Left 4 Dead بگذارند،‌ شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه‌ی این بازی موفق به جلب توجه رسانه‌ها و گیمرهای علاقه‌مند به این جنس از کو-آپ‌ها نشده باشند. حال می‌دانیم که حتی اگر بازی Back 4 Blood را پیش‌خرید نکرده‌اید، می‌توانید از تاریخ ۵ آگست/اوت (۱۴ مرداد) مشغول تجربه‌ی بتا عمومی آن شوید. هرچند اگر یکی از پیش‌خریدکنندگان این بازی شوتر اول‌شخص باشید، زودتر تجربه‌ی بتا جدید را آغاز می‌کنید. بازی Back 4 Blood در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی و مخصوصا حالت PvP (بازیکن علیه بازیکن) آن داشته باشید ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۲۴ خرداد سراغ تماشای کنفرانس مطبوعاتی برادران وارنر بروید. سازندگان در حال حاضر جدیدترین اخبار بازی Back 4 Blood یک تریلر کوتاه  را نیز تحویل گیمرها دادند که در آن می‌توان نبرد با موجودات ترسناک به‌خصوص به نام Ridden را نیز مشاهده کنند.

بازیکن در بازی Back 4 Blood توانایی انتخاب از بین هشت نوع شخصیت را دارد و مشغول کشتن تعداد پرشماری از زامبی‌ها و هیولاها در کوآپ چهار نفری می‌شود. اما تنوع توانایی‌های گیمر قرار نیست پیروزی را برای او آسان کند. زیرا دشمنان شما هم از توانایی‌های متفاوت و بیشماری بهره می‌برند.


خرید بازی Mortal Kombat X

تریلر بازی Back 4 Blood

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question