امکان معرفی ریمستر Crysis 2 در روز های آتی

UHIJzs

باتوجه به توییت‌های انتشار شده توسط صفحه رسمی Crysis، احتمال دارد در آینده نزدیک،معرفی ریمستر بازی Crysis 2 شاهد باشیم.

احتمال ریمستر Crysis 2

استودیو کرایتک (Crytek) با ریمستر کردن بازی Crysis، به کاربران جدید امکان این را داد تا یکی از بهترین گیم های تیراندازی اول شخص نسل هفتم را به زیبایی تجربه کنند. با درتظر گرفتن این که کرایسیس ریمسترد از نظر منتقدان هم توانست رتبه خوبی را کسب کند،این امکان وجود داشت تا کرایتک در روز های آتی به‌ دنبال ریمستر کردن دیگر نسخه‌های این مجموعه هم برود.

در حالی کهTدر این چند روز حساب کاربری توییتر کرایسیس با دو توییت گوناگون، به ریمستر نسخه دوم اشاره کرد. در جریان نخستین توییت، حساب کاربری Crysis بیان کرد «آن‌ها من را پرافت صدا می‌زدند.» اگر از گیمر های بازی Crysis 2 باشید،می‌دانید که این جمله از دیالوگ‌هایی است که میجر لارنس، شخصیت اصلی ، در همان اول بازی آن را اعلام میکند.

نکته شگفت انگیز، توییت دوم است که حدودا یک ساعت بعد از توییت نخست منتشر شد. در جریان توییت دوم صفحه رسمی کرایسیس، تصویری را از Crysis 2 منتشر کرد و بیشتر از قبل احتمالات حول ریمستر بازی کرایسیس ۲ را به واقعیت نزدیک‌ کرد. بااین‌تفاسیر باید صبور باشیم و ببینیم که نسخه ریمستر شده Crysis 2 کی معرفی می‌شود. نظر شما کاربران همیشگی کاسپین گیفت درباره این موضوع چیست؟

ریمستر Crysis 2


بیشتر بخوانید:

گیفت کارت ۲۰ دلاری XBOX US

به ثبت رساندن نشان تجاری بازی Sunset Overdrive به واسطه سونی

خرید بازی MORDHAU

به تلگرام کاسپین گیفت بپیوندید.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question