انتشار تریلر زمان عرضه F.I.S.T.: Forged In Shadow

بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow

با رسیدن به‌ زمان عرضه‌ی بازی F.I.S.T شاهد پخش شدن تریلر زمان عرضه‌ی این اثر هستیم. تریلری که دنبال‌کنندگان این بازی را برای تجربه‌اش هیجان‌ زده خواهد کرد.

بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow از جمله ساخته‌های مستقل و مورد انتظار سال جاری محسوب می‌شود. این بازی در تیم مستقل TiGames توسعه یافته و یکی از آن بازی‌های جذاب توسعه‌ یافته در کشور چین است که حالا به‌ زمان عرضه‌ی آن رسیده‌ایم. اثری که به‌خوبی توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند. در جریان آخرین اخبار بازی و با رسیدن موعد انتشار بازی نام‌ برده تریلر زمان عرضه‌ی بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow در دسترس قرار خواهد رفت.

در این تریلر شخصیت اصلی بازی که رایتون (Rayton) نام دارد را می‌بینیم که برای پیدا کردن دوستش راهی یک سفر هیجان‌ انگیز و خطرناک می‌شود. بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow یک اثر اکشن/۲.۵بعدی است که با المان‌های مترویدوینیا به‌گیم‌ پلی عمق می‌دهد و بازیکن را تا مدت‌ها سرگرم می‌کند. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر جذاب جلب می‌کنیم.

بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow در تاریخ ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) راهی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ خواهد شد.  البته که عرضه‌ی ساخته‌ی نام‌ برده برای پی سی هم تایید شده اما هنوز تاریخ انتشار آن برای کامپیوتر به‌ صورت رسمی مشخص نشده است.


خرید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

تریلر بازی God of War

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question