به ثبت رساندن نشان تجاری بازی Sunset Overdrive به واسطه سونی

ف

سونی به تازگی نشان تجاری بازی SunsetOverdrive را به ثبت رسانده که می‌تواند خبر از تولید ادامه یا ریمستر این بازی شوتر جهانباز برای پلی استیشن بدهد.

ثبت نشان تجاری بازی SunsetOverdrive

بازی SunsetOverdrive ، ساخته‌ شده در استودیوی Insomniac Games در تایم انتشار اولیه‌اش در سال ۲۰۱۴ یک بازی انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان بود. این بازی شوتر و اکشن نقش‌آفرینی زیبا و جهانی باوجود نقدهای مثبتی که از رسانه‌های ویدیو گیمی دریافت کرد، درنهایت شاید آن‌طور که باید اسمش میان گیمرها مطرح نشد.

 

امروز اما باتوجه‌به نشان تجاری جدیدی که سونی به نام sunset overdrive به ثبت رسانده، به‌نظر می‌رسد که این بازی شاید در آینده برای کنسول‌های پلی استیشن نیز منتشر شود. ولی اینسامنیاک گیمز حالا چند سال می‌شود که به زیرمجموعه‌ی سونی تبدیل شده و نشر یکی از بازی‌های قدیمی آن‌ها برای پلی استیشن دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

 

Sunset Overdrive

در نشان تجاری مذکور صرفا از نام SunsetOverdrive استفاده شده و به همین دلیل بعضی این احتمال را بیان می‌کنند که قرار است شاهد انتشار نسخه‌ی ریمستر این بازی برای پلی استیشن باشیم. این در حالی است که بعضی دیگر تصور می‌کنند که اینسامنیاک میخواهد نسخه‌ی جدید این بازی را به‌ طور انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن بسازد.

 

البته بیان این نکته مهم است که ثبت یک نشان تجاری لزوما به معنای قطعی بودن تولید بازی با چنین اسمی نیست، چراکه شرکت‌ها نشان‌های تجاری را به علت های گوناگون مثل محافظت دربرابر استفاده شخص ثالث، به‌روزرسانی شرایط نشان تحت مالکیت و اهداف تجاری متفرقه به ثبت می‌رسانند و بعضی اوقات هم علت آن تولید یک بازی جدید است.

بااین‌ وجود، این نشان تجاری را می‌توان به شایعه‌ای مرتبط دانست که چند مدت قبل انتشار داده شده بود و  قرار است نوعی نسخه‌ی «تغییریافته» از بازی SunsetOverdrive برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شود. اما هنوز هیچ چیز تایید نشده و باید برای اعلام رسمی چنان خبری توسط سونی صبور باشیم.


بیشتر بخوانید:

به کانال تلگرام کاسپین گیفت بپیوندید.

خرید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG) Steam GLOBAL CdKey

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question