تاخیر در عرضه نسخه کنسولی بازی Chernobylite

chernobylite cover

بازی Chernobylite

درحالی که کاربران کنسول‌های نسل هشتمی خود را برای تجربه بازی Chernobylite آماده کرده بودند ولی به‌ تازگی تیم سازنده از تأخیر چند هفته‌ای در زمان عرضه آن خبر داد.

پس از اینکه بازی ترسناک و نقش‌آفرینی Chernobylite مدتی به‌ صورت دسترسی زود هنگام در دسترس قرار گرفت اما بالاخره چندی پیش ب صورت رسمی برای کاربران پلتفرم پی سی روانه بازار شد. این موضوع درحالی رخ داده که برنامه‌ ریزی‌ها حاکی از آن بود که کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز از تاریخ شانزده شهریورماه (هفت سپتامبر) میزبان این بازی خواهند شد.

 

chernobylite 1

 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد گیمرها برای تجربه این بازی روی کنسول‌های خود باید کمی بیشتر منتظر بمانند. استودیوی All in! Games، ناشر بازی Chernobylite به‌تازگی با انتشار تریلری از نمرات و نظرات منتقدین تایید کرد که آخرین اثر آن‌ها با تأخیر سه‌ هفته‌ای اکنون در تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه میشود. تیم سازنده به‌ وجود آمدن مشکلات پیش‌بینی‌ نشده در توسعه نسخه کنسولی بازی را دلیل تأخیر آن اعلام کردند. در ادامه پیشنهاد میکنیم جدیدترین تریلر بازی Chernobylite را مشاهده کنید تا از نظرات منتقدین نسبت‌ به بازی آشنا شوید.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Chernobylite قرار میباشد در تاریخ نا معلومی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، نظرات خود درخصوص بازی Chernobylite را با ما  به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

تریلر بازی Chernobylite

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question