تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

avatar 4

در جریان کنفرانس یوبیسافت در E3 2021، اولین تریلر از بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد.

بازی  Frontiers of Pandora

در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار از رویداد‌های مختلف لغو شده‌اند که رویداد E3 2020 از این قاعده مستثنا نبود. حال پس از یک سال غیبت E3 2021 از امروز به‌ صورت رسمی با برگزاری کنفرانس شرکت یوبیسافت افتتاح می‌شود. در کنفرانس یوبیسافت اعلام شد که در این کنفرانس خبری از Prince of Persia The Sands of Time Remake نخواهد بود  ولی می‌توان انتظار داشت که از چندین بازی جدید رونمایی شود.

طبق جدیدترین اخباری که در دست داریم ، در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2021 از بازی  Avatar: Frontiers of Pandora که توسط استودیوی Massive Entertainment در حال توسعه است، رونمایی شد. این بازی با آخرین نسخه از موتور بازی‌سازی اسنودراپ در حال طراحی است.

یوبی‌سافت (Ubisoft) در اقدامی غافلگیرکننده و در جریان مراسم Ubisoft Forward بازی Avatar: Frontiers of Pan را معرفی کرد. این بازی توسط مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) توسعه یافته و در سال ۲۰۲۲ بر روی کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

Avatar Frontiers

 

بازی که با استفاده از موتور Snowdrop پیشرفته ، یک اثر جهان‌باز خواهد بود. در تریلر منتشر شده شاهد پاندورا و خطراتی که آن را تهدید می‌کنند هستیم. هم‌چنین می‌توانید حیات وحش گسترده‌ی این سیاره را مشاهده کنید. راستش را بخواهید بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و مسیو اینترتینمنت هم استودیوی مستعدی محسوب می‌شود. نظر شما در مورد یک بازی Avatar توسعه یافته توسط یوبی‌سافت چیست؟

همراهان گرامی برای مطلع شدن از اخبار و وقایع رویداد Ubisoft Forward با ما همراه باشید. این بازی در سال ۲۰۲۲ بر روی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و تاریخ دقیقی در دست نمیباشد.

در جریان تریلر بازی بخش‌های مختلفی از محیط و همچنین یک نبرد سنگین را می‌توانید تماشا کنید.


تریلر بازی Frontiers of Pandora

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question