تریلر جدید بازی ترسناک Chernobylite

CHERNOBYLITE

استودیوی The Farm 51، سازنده بازی نقش‌آفرینی و ترسناک Chernobylite، با انتشار تریلر جدیدی از این بازی، بخشی از داستان و همچنین اتمسفر آن را به تصویر کشید.

بازی ترسناک Chernobylite

ساعاتی پیش استودیوی The Farm 51، سازنده بازی Chernobylite، تریلر جدیدی از ساخته ترسناک و نقش‌آفرینی خود را منتشر کرد. این تریلر تحت عنوان تاتیانا درکنار نمایش بخشی از گیم‌پلی بازی، داستان آن و اتمسفری که در طول بازی با آن رو به‌ رو خواهید شد را نمایش می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با حال‌وهوای بازی Chernobylite آشنا شوید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Chernobylite درواقع یک اثر ترسناک و اکشن نقش‌آفرینی است که ترکیبی از گشت‌ و گذار، مبارزات و یک داستان غیرخطی را به علاقه‌مندان ارایه می‌‌دهد. طبق اطلاعاتی که در دسترس داریم داستان این بازی سی سال پس از واقعه چرنوبیل رخ می‌دهد؛ جایی که اکنون به‌دلیل فعالیت‌های نامشخصی میزان آلودگی افزایش پیدا کرده است.

 

Chernobylitee

 

شما در بازی Chernobylite در قالب شخصیتی به‌نام ایگور، کارمند سابق نیروگاه اتمی چرنوبیل، قرار دارید. ایگور اکنون برای جست‌وجوی نامزد خود یعنی تاتیانا دوباره به این منطقه خطرناک و سمی بازگشته است. البته ناگفته نماند که در طول بازی تصمیماتی که گرفته میشود در روند این بازی تأثیرگذار خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازی Chernobylite قرار است ماه آینده یعنی ماه ژوئیه برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان روانه بازار شود. کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز تا پایان سال میلادی به این بازی دسترسی خواهند پیدا کرد.


خرید بازی Watch Dogs 2

تریلر بازی ترسناک Chernobylite

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question