تریلر جدید بازی Babylon’s Fall منتشر شد

babylons fall

در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس در E3 2021، تریلری از بازی Babylon’s Fall منتشر شد.

بازی Babylon’s Fall

اسکوئر انیکس از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۲۳ خرداد کنفرانس خود را در جریان E3 2021 برگزار کرده که یکی از بازی‌های نمایش داده‌ شده در آن، Babylon’s Fall بود. در این تریلر، شاهد نمایش جهان این بازی بودیم که وسیع و جذاب به‌نظر می‌رسد.

همچنین تریلر Babylon’s Fall، صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را هم  به نمایش میگذارد که در این بازی با سلاح‌هایی مثل شمشیر می‌توان به نبرد با دشمنان پرداخت. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که گیمرها می‌توانند هم‌اکنون برای نسخه بتای این بازی ثبت نام کنند.

در طی نمایشگاه E3 2018، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) برای اولین‌بار با انتشار تریلری از جدیدترین بازی استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز یعنی بازی Babylon’s Fall  را رونمایی کرد. از این پس دیگر شاهد انتشار اخبار جدیدی از این بازی نبودیم تا رویداد لایو استریم State of Play در سال ۲۰۱۹ که در جریان این لایو استریم استودیوی پلاتینیوم گیمز نیز اولین ویدیوی گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد.

 

Babylon s Fall

 

در طی جدیدترین اخبار، ناشر بازی Babylon’s Fall یعنی استودیو Square Enix و توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی PlatinumGames اطلاعیه کوتاهی را درباره‌ی روند ساخت این بازی به اشتراک گذاشتند. که در این بیانیه اعلام کرده :

با سلام خدمت همه گیمرها و هوادارانی که اخبار مربوط‌به بازی Babylon’s Fall را دنبال می‌کنند نهایت تشکر را داریم. درحالی‌ که تلاشمان بر این بود که اطلاعات بیشتری را درباره بازی Babylon’s Fall تا تابستان امسال با شما به اشتراک بگذاریم، اما ما می‌‌‌توانیم اعلام کنیم که روند توسعه‌ی این بازی به خوبی پیش می‌رود و تیم توسعه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت شبانه روزی در حات کار روی این بازی میباشند.

استودیو‌های Square Enix و PlatinumGames متعهد به ارائه تجربه‌ای هیجان انگیز برای طرفداران هستند و ما مشتاقیم که هرچه سریع‌تر بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره‌ی این بازی با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی Babylon’s Fall قرار است در تاریخی نا معلوم برای دو پلتفرم پلی ‌استیشن ۴ و کامپیوتر (استیم) منتشر گردد.

داستان بازی Babylons fall

نیروی Oversoul

داستان این بازی براساس یک منبع انرژی مرموز با توانایی تولید تسلیحات و حتی دیدن آینده  هم شکل گرفته است. Oversoul که در سال ۵۰۰۰ کشف شد به‌عنوان عاملی برای پیشرفت بشریت مطرح است. با این‌حال ویژگی‌های خاص Oversoul اسرارآمیز هستند. در نهایت جوامع مختلف به چگونگی استفاده از پتانسیل و انرژی آن به‌نفع خود دست پیدا می‌کنند.

اولین گروهی که این کار را انجام می‌دهد Helos Empire یکی از چندین امپراطوری میباشد که منطقه بزرگ‌تر Abenland را تشکیل می‌دهد. Helos از Oversoul به‌‌این‌منظور از تکنیک تولید سلاح‌های قدرتمند استفاده می‌کند، اما استفاده از چنین اسلحه‌هایی را تنها به تعداد خاصی از اعضای جامعه محدود کرده است.

پس از مدت زمان کوتاهی که از تولید این سلاح‌ها گذشت، گروهی از پیشگویان Abenland با هم متحد شدند تا از نیروی Oversoul به روش دیگری استفاده کنند؛ پیشگویی آینده. پیشگویان از قطعات متبلور منبع نیرو به‌منظور جمع‌آوری پیش‌بینی‌هایشان در یک کتاب قطور به نام کتاب افسسی استفاده می‌کنند. متاسفانه این کتاب اغلب به‌خاطر پیش‌بینی‌هایش شوم شناخته شده و به‌عنوان مثال پیش‌گویان یک تاریکی همه‌گیر را پیش بینی می‌کنند که بشریت را تهدید به نابودی می‌کند.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

 تریلر بازی Babylon’s Fall

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question