تریلر داستانی جدید Halo Infinite با شخصیت منفی بازی

بازی Halo Infinite

تریلری داستانی جدیدی برای Halo Infinite منتشر شده که فرمانده Escharum، آنتاگونیست این بازی در آن از تمایل خود برای نابودی انسان‌ها می‌گوید.

مدت زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Halo Infinite باقی نمانده و مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز طبق قولی که قبلا داده بودند. جدیدترین تریلر داستانی این بازی را پس از گذشت بیش از یک سال پخش کردند و با این کار طرفداران را بیش‌ از پیش به وجد آوردند. آن‌ها حالا تریلر داستانی دیگری برای هیلو اینفینیت منتشر کرده‌اند که این‌بار به The Banished (تبعیدی‌ها) جبهه‌ی مقابل مستر چیف و یارانش می‌پردازند.

 

halo infinite main antagonist war chief escharum

 

این تریلر بیشتر روی نشان دادن کاراکتر War Chief Escharum (فرمانده‌ اسچاروم)، آنتاگونیست اصلی هیلو اینفینیت و رهبر گروه The Banished متمرکز است. Escharum به کمک نیروهایش کنترل زتا هیلو را در بازی هیلو اینفینیت در دست دارد و می‌خواهد مستر چیف را همراه با نیروهای باقی‌مانده‌ی UNSC نابود کند. او در تریلر با لحنی تهدید‌آمیز می‌گوید: «بشر فکر می‌کند منجی آن‌ها با لباسی زره‌دار و پیشرفته سر می‌رسد و آن‌ها را نجات می‌دهد. ولی انسان‌ها متوجه خواهند شد که چنین فردی به کمک‌شان نمی‌آید و تمام فناوری‌هایی که تاکنون ساخته‌اند، محکوم به نابودی است.» شما می‌توانید تریلر شخصیت Escharum را در ادامه تماشا کنید:

 

Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی کاراکتر منفی هیلو اینفینیت چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


 تریلر شخصیت Escharum

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question