رفع مشکلات زامبی COD: Vanguard با آپدیت جدید

زامبی Vanguard

Call of Duty: Vanguard

به‌تازگی آپدیت مهمی برای Call of Duty: Vanguard منتشر شده است که باگ‌ها و مشکلات مختلفی را در بخش زامبی و چندنفره‌ی این بازی برطرف می‌کند.
Call of Duty: Vanguard اخیرا منتشر شد و نقد‌های متوسط تا خوبی از منتقدین دریافت کرد. این بازی به‌ تازگی میزبان آپدیت مهمی بود که باگ‌ها و مشکلات مختلفی را در بخش چندنفره و زامبی رفع می‌کند. همچنین ذکر این نکته ضروری میباشد که با نصب این آپدیت سیو وسط مرحله‌ (چک‌پوینت) گیمرها در بخش تک‌نفره از بین می‌رود و برای تجربه‌ی ادامه‌ی داستان باید آن مرحله را از ابتدا آغاز کرد.

 

call of duty vanguard soldier shooting

 

یکی از باگ‌های Call of Duty: Vanguard این بود که گیمر با استفاده از Redeem Code ها نمی‌توانست بسته‌های افزایش XP و آیتم‌های مشابه را آنلاک کند. حالا به‌ نظر می‌رسد که Sledgehammer با آپدیت جدید موفق به رفع این مشکل شده است. علاوه‌ بر این سپر Combat Shield حالا زمانی‌ که در پشت کاراکتر قرار می‌گیرد از او دربرابر تیرهای دشمنان محافظت می‌کند. همچنین مشکل مأموریت‌های Operator Challenges که پس از انجام شدن ریست می‌شدند رفع شده است.

 

vanguard zombies

 

در بخش زامبی نیز چند مشکل کوچک وجود داشت که با به‌روزرسانی جدید برطرف شده‌ است. در ضمن برای مشاهده‌ی تمام مواردی که با این آپدیت بهبود پیدا کرده‌اند می‌توانید به وب‌سایت Gaming Bolt مراجعه نمایید.

نظر شما کاربران زومجی درباره Call of Duty: Vanguard چه میباشد . اگر آن را بازی کرده‌اید تجربه‌های خود را با ما  به اشتراک بگذارید.


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question