تایم نمایش CAPCOM در E3 2021

CAPCOM

تاریخ و ساعت برگزاری نمایش CAPCOM در E3 2021 اعلام و نام برخی بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند، مشخص شده است.

نمایش CAPCOM در E3 2021

کپکام اعلام کرده که نمایش این شرکت در E3 2021 در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۲ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. کپکام در توییتر اعلام کرده که بازی‌هایی شامل The Great Ace Attorney Chronicles، مانستر هانتر رایز، Monster Hunter Stories 2 و Resident Evil Village در این رویداد حضور دارند و باید منتظر رونمایی از چند بازی و انتشار اخبار تازه‌ای در این نمایش هم باشیم.

در گزارشات جدید مالی کپکام برای سال تجاری ۲۰۱۹ (یعنی از مارس ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰)، این شرکت از آمار فروش بازی‌ها و همچنین برنامه‌های آینده خود خبر داد.

در این گزارش گفته شده که فروش عنوان Monster Hunter World از مرز ۱۵.۵ میلیون نسخه عبور کرده که آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ کپکام تبدیل می‌کند. از طرف دیگر هم از اولین آمار فروش رسمی بازسازی عنوان Resident Evil 3 رونمایی شد. طبق گفته‌های کپکام، این بازی موفق به فروش ۲.۵ میلیون نسخه شده است.

 

CAPCOMM

 

اما نکته جالبی که در این گزارش وجود دارد مربوط به برنامه‌های آینده کپکام می‌شود. این شرکت نوشته که برنامه دارد تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ «چندین بازی بزرگ جدید» به بازار عرضه کند. هدف اصلی کپکام این است که در این بازه زمانی، به آمار فروش ۲۸ میلیون نسخه دست پیدا کند.

با این که استراتژی کپکام برای این هدف شامل گسترش مناطق فروش، قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر و تخفیفات روی عناوین گذشته خود هم می‌شود، آن بخش «چندین بازی بزرگ جدید» بیشتر از بقیه می‌تواند جالب باشد. به طور مثال، در سال تجاری ۲۰۱۹ که کپکام دو بازی Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 را عرضه کرده بود، این شرکت به فروش ۲۵.۳ میلیون نسخه رسیده بود. علاوه بر این دو بازی قبل نیز نسخه پی سی Monster Hunter World به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده بود.

سال ۲۰۲۱  سال بسیار خوبی برای کپکام بوده است. بازی‌های Resident Evil Village و Monster Hunter Rise هردو مورد مورد تحسین منتقدین قرار گرفته‌اند و فروش خوبی را هم تجربه کرده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد تعداد بازی‌های این شرکت ژاپنی که در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شوند، خیلی زیاد نباشد و فعلا تنها دو بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin و The Great Ace Attorney Chronicles را داریم که در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) عرضه می‌شوند.

همچنین کپکام هنوز مشخص نکرده که اخبار و معرفی‌های جدید در E3 2021 غیر از موارد اشاره‌شده در بالا، به چه بازی‌های دیگری مربوط می‌شود. بسیاری امیدوار هستند که برخی از بازی‌هایی که نام‌شان در هک چندوقت پیش کپکام به بیرون درز کرده بود، سرانجام در E3 امسال به‌صورت رسمی معرفی شوند.

مشخص نیست که این کمپانی ژاپنی چه برنامه‌هایی برای یک سال آینده در نظر دارد؟ تقریبا چیز دیگری نمانده که از Resident Evil 8 لیک نشده باشد و اگر گفته‌های منابع مختلف درست باشند، می‌توانیم به زودی شاهد معرفی بازی باشیم. از طرفی هم می‌دانیم که بازسازی Resident Evil 4 نیز در حال ساخت است، امابه این زودی به دستمان نخواهد رسید.

در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که شاهد عناوین جدیدی از Devil May Cry و Monster Hunter باشیم. می‌توان حدس زد که یکی از این بازی‌های بزرگ کپکام نسخه جدیدی از Dead Rising است. در هر صورت اگر بنا بر عرضه این بازی‌ها تا یک سال آینده باشد، پس می‌توانیم مطمئن شویم که تا چند ماه دیگر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

از طرف دیگر هم بسیار بعید به نظر می‌رسد که شاهد عناوین جدیدی از Devil May Cry و Monster Hunter باشیم. می‌توان حدس زد که یکی از این بازی‌های بزرگ کپکام نسخه جدیدی از Dead Rising باشد. در هر صورت اگر بنا بر عرضه این بازی‌ها تا یک سال آینده باشد، پس می‌توانیم مطمئن باشیم که تا چند ماه آینده با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چه میباشد ؟ آیا فکر می‌کنید کپکام از چه بازی‌های جدیدی در رویداد E3 خود رونمایی کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


خرید بازی Watch Dogs 2

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question